Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jada, skjønner det, er bare ikke helt i humorhjørnet selv akkurat nå Ja må jo brukes litt Helst litt mer enn jeg fikk gjort.. Hehe. Jada er nok ikke lenge før den er på vegen igjen, kommer jo en dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Med litt tenkehjelp fra Joacim Sørlie, spørs det om "mekanikeren" min har glemt å stramme skruen som fester demperen i bærebrua.. Må være det som har skjedd, som kan få den så lav, uten at demperen har kommet opp gjennom dempertårnet.. Update vil følge i morgen Eneste jeg kunne gjøre var å kjøre den hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Første som tenkte meg når eg såg det bildet var bolten som holder demperen oppe! Er fort og glømme og snøre den skikkelig i kampens hete. Har selv vært med på at den har skrudd seg ut noen gjenger. Hørte heldigvis ulyd baki der før den løsnet helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Første som tenkte meg når eg såg det bildet var bolten som holder demperen oppe! Er fort og glømme og snøre den skikkelig i kampens hete. Har selv vært med på at den har skrudd seg ut noen gjenger. Hørte heldigvis ulyd baki der før den løsnet helt Jepp, var denne Joachim minte meg på også. Og det er nok den, uten at jeg skal si noe sikkert før i morgen. Har jeg griseflaks er det bare å sette i ny bolt, men er vel lite trolig Takk, Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Se her ja, endelig ix! Gratulere så mye, utifra hvor fet TDS'en din ble, så tror jeg nok du kommer til å få denne herlighete vel så flott! Kjeldig med det som skjedde bak der, men det får du nok fikset! Følger med videre som den ix entusiasten jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Sa jo du ikke skulle skamsenke denne +1 xD Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Eneste jeg kunne gjøre var å kjøre den hjem.. [ Bilde ] Mangler bare litt kapping i fjæra foran nå så er du der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Med litt tenkehjelp fra Joacim Sørlie, spørs det om "mekanikeren" min har glemt å stramme skruen som fester demperen i bærebrua.. Må være det som har skjedd, som kan få den så lav, uten at demperen har kommet opp gjennom dempertårnet.. Update vil følge i morgen Eneste jeg kunne gjøre var å kjøre den hjem.. http://images.bimmers.no/files/7a6qvqx7ya3u9f8kd3pr.jpg[/] Bilen skal da ikke bli så lav hvis man glemmer skruen til demperen, det er jo fjæren som holder bilen oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 tyder jo på fjæra Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fjæra sitter på demperen, som på coilovers. Hehe. Og jo, det var den skruen som var feilen. Ikke at den ikke var dratt til skikkelig, men den er for kort! Tydeligvis lenger skrue på dempere uten nivåregulering, og det har ikke mekanikern tatt hensyn til.. Skal se etter skruer på Wurth i morgen så blir det nok i orden Har gått hull på demperen og, som var splitter ny. Så må bytte den og.. Den røde pila er der demperen egentlig skal sitte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fjæra sitter på demperen, som på coilovers. Hehe. Og jo, det var den skruen som var feilen. Ikke at den ikke var dratt til skikkelig, men den er for kort! Tydeligvis lenger skrue på dempere uten nivåregulering, og det har ikke mekanikern tatt hensyn til.. Skal se etter skruer på Wurth i morgen så blir det nok i orden Har gått hull på demperen og, som var splitter ny. Så må bytte den og.. [ Bilde ] [ Bilde ] Den røde pila er der demperen egentlig skal sitte.. [ Bilde ] Ouch, hjalp fingerkryssingen? Må vel være reklamasjon / garanti på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fjæra sitter på demperen, som på coilovers. Hehe. Og jo, det var den skruen som var feilen. Ikke at den ikke var dratt til skikkelig, men den er for kort! Tydeligvis lenger skrue på dempere uten nivåregulering, og det har ikke mekanikern tatt hensyn til.. Skal se etter skruer på Wurth i morgen så blir det nok i orden Har gått hull på demperen og, som var splitter ny. Så må bytte den og.. [ Bilde ] [ Bilde ] Den røde pila er der demperen egentlig skal sitte.. [ Bilde ] Ouch, hjalp fingerkryssingen? Må vel være reklamasjon / garanti på jobben? Jeg tror ihvertfall du kan slippe opp nå, så du kan bruke hendene til andre ting Hadde ikke demperen vært slått hull i, så ville jeg nok sagt at det hadde hjulpet. Hehe. Da hadde det bare vært å få tak i nye skruer. Men bilen er jo kjørbar frem til jeg får bytta demper, så fort jeg får tak i skruer Så får han som har gjort dette betale for ny demper og bytte den for meg, det må vel være realt? Demperne var splitter nye fra Koed, og jeg har bare kjørt bilen 10 mil siden de ble montert. Skruene stikker 2mm ut av hylsa på demperne, så dette kunne jo aldri sittet bra. Men at han gikk ut i fra at det var samme lengden er jo forståelig det og, siden det er originale dempere (selvom de ikke har nivåregulering).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 se d ja kleint iallfall, men ja, helt fair at han mekanikeren skal betale for demper og arbeid Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fjæra sitter på demperen, som på coilovers. Hehe. Og jo, det var den skruen som var feilen. Ikke at den ikke var dratt til skikkelig, men den er for kort! Tydeligvis lenger skrue på dempere uten nivåregulering, og det har ikke mekanikern tatt hensyn til.. Skal se etter skruer på Wurth i morgen så blir det nok i orden Har gått hull på demperen og, som var splitter ny. Så må bytte den og.. [ Bilde ] [ Bilde ] Den røde pila er der demperen egentlig skal sitte.. [ Bilde ] Ouch, hjalp fingerkryssingen? Må vel være reklamasjon / garanti på jobben? Jeg tror ihvertfall du kan slippe opp nå, så du kan bruke hendene til andre ting Hadde ikke demperen vært slått hull i, så ville jeg nok sagt at det hadde hjulpet. Hehe. Da hadde det bare vært å få tak i nye skruer. Men bilen er jo kjørbar frem til jeg får bytta demper, så fort jeg får tak i skruer Så får han som har gjort dette betale for ny demper og bytte den for meg, det må vel være realt? Demperne var splitter nye fra Koed, og jeg har bare kjørt bilen 10 mil siden de ble montert. Skruene stikker 2mm ut av hylsa på demperne, så dette kunne jo aldri sittet bra. Men at han gikk ut i fra at det var samme lengden er jo forståelig det og, siden det er originale dempere (selvom de ikke har nivåregulering).. Såpass, ja.. Sant og visst.. Har fått vridd løs fingrene nå, nok i å skru på min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå