Gå til innhold

BMW M5 E34 3,8 Daytona Violet

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, jeg skulle aller helst fått på sommerdekka igjen jeg og, men nå har jeg jo solgt e39´n så :P Noen nye planer med bilen for sommeren da? Håper du slipper noe mer styr nå og får bruke den litt og nyte og eie den!! :)

Har egentlig ikkje så mangen planer for sommeren.. Har brukt alt for mye penger på den i 2013, det som står som første prioritet er eisenmann eksos så vi får se om det blir handlet inn. Men begynner på skolen øve sommeren så burde helst spart litt til dei årene der. Dyrt å sitte med leilighet og M5 i tilegg må eg leige meg plass å bu i Kristiansand.. 8-[  Så vi får se hva som skjer, burde vel egentlig solgt den å kjøpt meg en litt meir fornuftig bil til skolen.

Kjempe fin bil du har :)

Takker for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gje deg, kommer til å angre stort

Ja det er blandet følelser, trur det hadde vert tungt å sitt den dra.. 

Men det er en vanskelig bil å selge, har sikkert hatt 50 eposter/sms er fra 17/18 åringer så trur du kan fullfinansiere en sånn bil! Har også fått noen bytteforslag men dei fleste trur bilene er dyppet i gull.. 

Eg må ikkje selge men det er dessverre dyrt å gå på skole i 2 år, når du har bolig lån og flytter til en annen by å leiger.

Noen så vett koss det er med brann og tyveri forsikring på en avskiltet bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være noe i veien for ha forsikring på en avskiltet bil. Jeg kjenner flere som har lagrede biler uten skilter, men med delkasko.

Joda, men har hørt rykter om at du kan få ein egen forsikring på avskiltet biler for kun tyveri og brann til en ganske billig pris.

Det har jo ikkje mye å sei om den er avskiltet eller påskiltet viss eg må ha delkasko (kun årsavgiften). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde "lagringsforsikring" på 740n i fjorvinter    har ikke giddet å ordne med det i år men .   forutsatte bla at bilen var avregistrert.  kostet nesten ingenting i mnd.  

"lagringsforsikringen dekker da brann og tyveri? 

Tenker på når eg begynner på skole, å viss eg forsatt har bilen blir dyrt å betale 1200kr i forsikring kun på bilen. 

Holder å betale lånet på boligen og leige meg plass å bo i Kristiansand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, tusen takk for svar :) 

Hvilket selskap bruker du? 

Det er ekstremt mye variasjon i forskjellige selskaper, du må nesten ringe de og skrive ned priser til minst 4-5 forsikrings bedrifter.

Jeg for eksempel, sparte over 1000kr i måenden og fikk delkasko til nesten samme pris som ansvar på bruksbilen min ved å skjekke rundt. Det lønner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar folkens :)

Skjer nok ikkje mye her framover, eneste planen eg har er at den skal inn på eu kontroll ein dag salte er borte fra veien.

Viss den kje blir solgt er eg vel nødt til å kjøpe ny eksos før sommeren ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...