Clutch Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Luftet bilen en liten tur igår, sko snart tatt noen bilder med skikkelig kamera men husker aldri å ta det med meg.. Ser ut som bilen er svart på bildene 1013775_10151768139206572_1501957476_n.jpg 1526666_10151768139161572_1013007736_n.jpg 1558594_10151768139101572_841914193_n.jpg Kjempe fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Nei, jeg skulle aller helst fått på sommerdekka igjen jeg og, men nå har jeg jo solgt e39´n så Noen nye planer med bilen for sommeren da? Håper du slipper noe mer styr nå og får bruke den litt og nyte og eie den!! Har egentlig ikkje så mangen planer for sommeren.. Har brukt alt for mye penger på den i 2013, det som står som første prioritet er eisenmann eksos så vi får se om det blir handlet inn. Men begynner på skolen øve sommeren så burde helst spart litt til dei årene der. Dyrt å sitte med leilighet og M5 i tilegg må eg leige meg plass å bu i Kristiansand.. Så vi får se hva som skjer, burde vel egentlig solgt den å kjøpt meg en litt meir fornuftig bil til skolen. Kjempe fin bil du har Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Vurderes solgt pga. skole Ingen vits å komme med skam bud for da blir den heller stuet vekk for å samle støv! Hjulsettene selges ikkje laust!http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45179840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 gje deg, kommer til å angre stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 gje deg, kommer til å angre stort Ja det er blandet følelser, trur det hadde vert tungt å sitt den dra.. Men det er en vanskelig bil å selge, har sikkert hatt 50 eposter/sms er fra 17/18 åringer så trur du kan fullfinansiere en sånn bil! Har også fått noen bytteforslag men dei fleste trur bilene er dyppet i gull.. Eg må ikkje selge men det er dessverre dyrt å gå på skole i 2 år, når du har bolig lån og flytter til en annen by å leiger. Noen så vett koss det er med brann og tyveri forsikring på en avskiltet bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Skal ikke være noe i veien for ha forsikring på en avskiltet bil. Jeg kjenner flere som har lagrede biler uten skilter, men med delkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Skal ikke være noe i veien for ha forsikring på en avskiltet bil. Jeg kjenner flere som har lagrede biler uten skilter, men med delkasko. Joda, men har hørt rykter om at du kan få ein egen forsikring på avskiltet biler for kun tyveri og brann til en ganske billig pris. Det har jo ikkje mye å sei om den er avskiltet eller påskiltet viss eg må ha delkasko (kun årsavgiften). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 jeg hadde "lagringsforsikring" på 740n i fjorvinter har ikke giddet å ordne med det i år men . forutsatte bla at bilen var avregistrert. kostet nesten ingenting i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 jeg hadde "lagringsforsikring" på 740n i fjorvinter har ikke giddet å ordne med det i år men . forutsatte bla at bilen var avregistrert. kostet nesten ingenting i mnd. "lagringsforsikringen dekker da brann og tyveri? Tenker på når eg begynner på skole, å viss eg forsatt har bilen blir dyrt å betale 1200kr i forsikring kun på bilen. Holder å betale lånet på boligen og leige meg plass å bo i Kristiansand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Lagringsforsikring koster ikke mye, betaler vel selv rundt 700 i året pr bil.. Dekker brann og tyveri + hærverk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Lagringsforsikring koster ikke mye, betaler vel selv rundt 700 i året pr bil.. Dekker brann og tyveri + hærverk Ahh, tusen takk for svar Hvilket selskap bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Null problem med kun brann og tyveri:) torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Ahh, tusen takk for svar Hvilket selskap bruker du? Det er ekstremt mye variasjon i forskjellige selskaper, du må nesten ringe de og skrive ned priser til minst 4-5 forsikrings bedrifter. Jeg for eksempel, sparte over 1000kr i måenden og fikk delkasko til nesten samme pris som ansvar på bruksbilen min ved å skjekke rundt. Det lønner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Hadde brann & tyveri på E30 M3'n når den stod lagra. Betalte drøye 300,- i måneden hos Gjensidige på den tiden. torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Takker for svar folkens Skjer nok ikkje mye her framover, eneste planen eg har er at den skal inn på eu kontroll ein dag salte er borte fra veien. Viss den kje blir solgt er eg vel nødt til å kjøpe ny eksos før sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå