S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Du har det med å handle biler av korrekte dimensjoner. E39 M5 rangeres høyt på ønskelista mi for tiden. S62 er jo et mesterverk. Har du noen interiørbilder? Er du fornøyd med lyden fra Supersprintpottene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Gratulerer med konge/drømme-bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Handlet den i lørenskog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 virkelig en drømme bil dette, orginal e39 m5 *sikle*Veldig pen farge. Lurer på om jeg har kjørt denne, da fatter vurderte en slik for et par år siden, ligner ihvertfall veldig! Hvis det er denne, så er det en på forumet her som har eid den før Er den BP registrert? Har noen bilder av den, om du ønsker, hvis det er den? Takker Ja, den er BP regget, SigurdE36 har jo avslørt hele reg.nummeret nå Denne som var på Frognerseteren? som også var med i denne testen her ? http://www.autofil.no/900199/bruktduell ... -kanonpris ? Fantastisk flott bil uansett, gratulerer. Det er den ja. Takker Du har det med å handle biler av korrekte dimensjoner. E39 M5 rangeres høyt på ønskelista mi for tiden. S62 er jo et mesterverk. Har du noen interiørbilder? Er du fornøyd med lyden fra Supersprintpottene? Har ingen interiørbilder, men om du ser i linken til han over så er det en del bilder der. Lyden er rett og slett herlig! Brummer godt ved kaldstart og ved pådrag, ellers rolig og fin Handlet den i lørenskog? Forrige eier bor der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Tenkte ikke på at jeg avslørte reg-nummeret, beklager dette. Skylder på autofil som ikke sladdet det Skal jeg fjerne linken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hehe, neida. Det hadde kommet opp før eller senere allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Da var dette bilen jeg trodde det var Et bilde for en god stund siden, rett etter vi hadde sett på den Sletter det hvis du ønsker Har også flere diverse bilder av den, om du ønsker jeg skal sende på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Der har den ja! En veldig god kamerat av meg som eide denne før han du kjøpte den av. Forrige eier kan ikke ha hatt den lenge? Husker kompisen min var sinnsykt nøye med vedlikehold av bilen! Vasking nesten HVER dag + oljeskift hver 5.000km osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kan iallefall skrive under på at lyden ved pådrag er rå! Ordentlig grom tralle som garantert kommer til å bli finere og råere med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Takker Ja, den virker veldig godt vedlikeholdt. Følger med en perm full av kvitteringer og logg på oljeskift utenom servicene Forrige eier hadde den bare i tre eller fire mnd. Han ville prøve E39 M5 og likte den godt, men hadde ikke råd til å ha den, da han hadde en Lotus Omega stående i tillegg. Så han måtte velge en å selge. Heldigvis for meg solgte han M5'en Torek: Takker, er fornøyd med lyden selv Trenger hverken mer eller mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hmm, liknet på en jeg kjørte forbi for over 1/2 år siden, den brant seg fast på netthinna, heldigvis tok jeg bilde av den, og det var visst denne Gratulerer med tøff bil! Han som eide den bodde på Grefsen han? Jobba rett ved en dag, men den stod gateparkert foran huset hans da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Flott M5! Begynner å bli mange Lemans blå m5`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Denne er avusblå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 å? Beklager, min feil fin farge det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Vet du hvem første eieren er? En som bor rett ved meg som heter Gjestang, hadde i sin tid ny m5 med samme fargekombo. Ble vel ikke solgt mange nye lemansblå m5er i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå