Gå til innhold

FTE sin E39 M5 *selges*

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten video jeg laget. Måtte ut å høre på lyden, ikke startet den siden jeg byttet bensinpumpe for snart en måned siden. Man ser at det har vært kaldt i garasjen, er fortsatt frost på dørene selv om det har vært mildvær noen dager :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke videoen representerte lyden og følelsen godt nok, for det å starte en m5 etter at den har stått stille en mnd eller 2, er helt magisk!!! :D må hjem og starte min snart også! :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint har ikke så grov lyd som f.eks Eisenman. Men ser jo nå etter å ha sjekket litt på Youtube at lyden på videoen min ble veldig lav. Får lage en bedre litt senere :)

Edit: Var fet lyd i de pottene, PenguiN, men Eisenman låter fett det også. ER igrunn fornøyd med lyden på min, irl høres det ganske gromt ut synes nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 5-6 000,- så er det billig gromlåt i H&S pottene..:)

Men om du allerede er fornøyd så er det det som teller ja :-)

Var jo ikke ille pris det da. Mange som fjerner lyddemperene på disse bilene også, og kjører strake rør ut. Blir faktisk fet lyd da også :P Men en noe "billig" løsning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ikke beste lyden av en mobil heller da, men synes lyden kom godt fram jeg. Iallefall om man skrur opp litt når man ser videoen.

Kan godt skyldes mobilhøyttaler også:P mente iallefall at følelsen er himmelsk;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var lite lyd hvis det er montert Supersprint bakpotter. Men høres kanskje bedre ut "live"...

Det høres mye bedre ut live. Når han gir gass så snerrer det skikkelig bak der.

Eksosen er ikke det første jeg ville ha forandra på, iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...