matsi Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Rotiform TMB ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Rotiform nue?Edit; kommer felgen på bilde fra en nissan? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Skulle hatt Rotiform SNA Superconcave! De er en våt drøm for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg holder en finger på CCW LM5! De kunne jeg mildt sagt ha tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 En liten video jeg laget. Måtte ut å høre på lyden, ikke startet den siden jeg byttet bensinpumpe for snart en måned siden. Man ser at det har vært kaldt i garasjen, er fortsatt frost på dørene selv om det har vært mildvær noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Føler ikke videoen representerte lyden og følelsen godt nok, for det å starte en m5 etter at den har stått stille en mnd eller 2, er helt magisk!!! må hjem og starte min snart også! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Blir jo ikke beste lyden av en mobil heller da, men synes lyden kom godt fram jeg. Iallefall om man skrur opp litt når man ser videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Syns det var lite lyd hvis det er montert Supersprint bakpotter. Men høres kanskje bedre ut "live"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Mine scorpion bakpotter laget heller ikke mye lyd HAYWARD&SCOTT EKSOS MÅ TIL HER!! GOOGLE IT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Supersprint har ikke så grov lyd som f.eks Eisenman. Men ser jo nå etter å ha sjekket litt på Youtube at lyden på videoen min ble veldig lav. Får lage en bedre litt senere Edit: Var fet lyd i de pottene, PenguiN, men Eisenman låter fett det også. ER igrunn fornøyd med lyden på min, irl høres det ganske gromt ut synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 for 5-6 000,- så er det billig gromlåt i H&S pottene.. Men om du allerede er fornøyd så er det det som teller ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 for 5-6 000,- så er det billig gromlåt i H&S pottene..Men om du allerede er fornøyd så er det det som teller ja Var jo ikke ille pris det da. Mange som fjerner lyddemperene på disse bilene også, og kjører strake rør ut. Blir faktisk fet lyd da også Men en noe "billig" løsning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Blir jo ikke beste lyden av en mobil heller da, men synes lyden kom godt fram jeg. Iallefall om man skrur opp litt når man ser videoen. Kan godt skyldes mobilhøyttaler også mente iallefall at følelsen er himmelsk;) Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Monter x-pipe og behold supersprinten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Syns det var lite lyd hvis det er montert Supersprint bakpotter. Men høres kanskje bedre ut "live"... Det høres mye bedre ut live. Når han gir gass så snerrer det skikkelig bak der. Eksosen er ikke det første jeg ville ha forandra på, iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå