bmwtussan Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Gratulerer med utrolig rå bil. Digger slike MB.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Gratulerer med knall tøff bil:D Lov til og spørre hvor mye du ga? Har litt dilla på gamle mercer selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Takk, Ronny! Gratulerer selv med grom v8 Audi! BmwDIeselPower: Takk + PM. Ja, gamle Mercer er sjarm! Klarer ikke å gi slipp på dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hvor er det blitt av PM'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Grattis, 126 er jo ikke feil i det hele tatt!!! Og Azev A er jo geniaaaaalt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 skal bli morro å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Grattis med drømme e23`n min! Ikke så værst den siste innvisteringa heller selv om det er MB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Ivar: Takk så mye, håper det funker litt i hvertfall! Eneste jeg vurderer å gjøre er å bytte til lavere profil og senke mer bak + bygge annen eksos, men det skjer nok ikke før etter den er på skilter, dvs i 2015 pga engangsavgift:) Diohrvik: Takk for interessen, skal prøve å oppdatere litt etter hvert. Hagenjr: Takker, moro å høre. Ålreit den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg vil også ha c126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg vil også ha c126 C126? Er det det de heter? trodde alle het W126 jeg... Lærer noe nytt hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 W126 er vanlige s-klassen V126 er den Lange versionen C126 er coupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jeg vil også ha c126 C126? Er det det de heter? trodde alle het W126 jeg... Lærer noe nytt hver dag... C er betegnelse for Mercedes sine Coupe modeller, S for stasjonsvogner, R for cabrioleter og W for sedaner Huff, hvorfor går jeg rundt og vet dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 R for roadstere... A er betegnelsen for cabrioleter basert på Eklassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Dere er alle inne på noe.. Men det er W som står i chassinr! S, R, C osv er populære betegnelser for å skille bilene fra hverandre. Så man kan i grunn si hva man vil, men W er teoretisk korrekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Dessverre så må jeg motsi deg der... mercedes har w som sedan betegnelse... de andre bokstavene representerer forskjellige modellsegmenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå