m0lliz Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Var og møtte penguin på forumet i dag da det var et par timer med tørr asfalt Fantastisk m5 han har! Dårlige bilder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Blir jo salt på bilen selvom det er tørt! Ellers meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Testa bilen i dag, og clutchen virker og være gåen.. Noen som har anbefalinger om hvilken clutch jeg burde gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Gåen med så lav km stand? Oida. Den originale eller tilsvarende burde vel holde fint om motor skal beholdes original? oppgraderinger av clutch kan jo påvirke kjørekomforten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Tenkte på det og orginal clutch er bestilt. Clutchen er ikke gåen, men jeg merket antydninger til sliten clutch ved maks pådrag fra 2gir. Dette er jo på ingen måter en bil som skal herjes med så racing clutch ble utelukket tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Var ute og lufta bilen i går, for en herlig følelse! Har kommet frem til at bilen skal få seg justerbart understell og spacere på orginalhjulene. Har montert nye nyrer også. Beklager bildekvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Deilig bil blir ikke feil med justerbart og spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Gleder meg til og ta en tur uten at bilen støver ned! Vil ha den så orginal som mulig, men samtidig tøff, da var det naturlig for meg og beholde orginalhjulene og heller slippe den ned å få felgene godt ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Mai 18, 2013 Share Skrevet Mai 18, 2013 Senkesett og spacers fungerer bra på min; har KW og 6 mm spacers foran. Ikke noe problem å få godkjent heller. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Gleder meg! bestemt deg for salg nå, oljenrenneren..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Ja, jeg har dessverre ikke nok tid til bilen selv om jeg prioriterer. For mye jobb og andre nødvendige aktiviteter. Så da bør noen som ønsker seg en veldig fin og morsom bil og som kan ta godt vare på den heller få muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Skjønner. Utrolig trist og kvitte seg med et så bra eksemplar men. Den som kjøper den får iallfall en fantastisk herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå