DCA Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Det sies at nøkkelen skal lades i "tenningslåsen" når man har keyless go? Min er en 09 320 lci med keyless go. Har kjørt trondheim-oslo med nøkkelen i og likevel maser den om at batteriet er lavt med engang jeg ikke setter nøkkelen i. Jeg hakke no tro på dette men kan noen som har peiling fortelle meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Antar at du har samme nøkkel som på E60/61 og der har nøkler med comfort access utskiftbart batteri. Disse lades ikke i tenningslåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ja det er vel sikkert slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 BMW sluttet med oppladbare nøkler da de gikk bort fra de tradisjonelle nøklene til de mer moderne plastbrikkene i 2006 (mener jeg?). På de nøklene er det utskiftbare batteri. Er i hvertfall det på 5-serie både med og uten comfort access. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 BMW sluttet med oppladbare nøkler da de gikk bort fra de tradisjonelle nøklene til de mer moderne plastbrikkene i 2006 (mener jeg?). På de nøklene er det utskiftbare batteri. Er i hvertfall det på 5-serie både med og uten comfort access. Comfort access har utskiftbart batteri, de vanlige nøklene har oppladbart batteri som ikke er utskiftbart. Man får kjøpt nesten like batteri på ebay som kan monteres med små modifikasjoner. http://www.ebay.com/itm/Panasonic-VL202 ... a6&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Jeg har utskiftbart batteri i min -08 E61 uten comfort access. Batteriskifte står beskrevet på rundt side 80-og-noe i bruksanvisninga om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Sikker på det ikke bare er generelt det som står? Det skal ikke være utskiftbare batterier i biler uten dette som Yngvejos skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Beklager, da tar jeg tydeligvis feil. Sykler på jobb så får ikke sjekka nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lagrange Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Byttet faktisk dette igår, på min 2008 e92. Koster hele 68,- hos BMW:) Bare husk å ikke ta batteriet ut for lenge. Da kan du risikere å måtte kode nøkkelen igjen tror jeg. Usikker på om du kan gjøre det i bilen med comfort access, eller om det må gjøres hos forhandler. De gjorde det for meg hos BMW Strandveien Auto. Slik han gjorde det var følgende: 1) Finn riktig batteri 2) Ta ut nøkkelen av fjernkontrollen 3) Vipp opp dekselet bakerst på fjernkontrollen - det som er ca 1x1 cm 4) bytt batteriet, og sett sammen igjen En hver BMW forhandler gjør dåg dette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Jeg har og tidligere lest at det er utbyttbart batteri i nøkkelen til comfort access, mens det er oppladbar nøkkel uten dette. Har ikke byttet batteri selv, men åpnet nøkkelen og sett for morro skyld. like enkelt som å bytte i en badevekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 åpna å sjekka selv nå.. hehe..flaut enkelt å bytte, bare å på clas ohlson eller no å kjøpe batteri som passer.. 3v panasonic batteri som sto i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Stemmer dette. Skiftet på forrige min også. Vanlige klokkebatterier til 15,- stk hos Clas Ohlson/Biltema/hvorsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Stemmer dette. Skiftet på forrige min også. Vanlige klokkebatterier til 15,- stk hos Clas Ohlson/Biltema/hvorsomhelst Jepp. Er nå gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå