mossing91 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 http://youtu.be/JnifEl_5Wec Film av mitt lille uhell på fredagen. Ny frontfanger håper jeg blir sendt i morgen. Hvilken frontfanger forventer dere å se på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 PENT Matsi!! For noen flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Synd med frontfangeren, blir slik når horna vokser Men utrolig hvor likt det er mellom bilene, blir spennende å se hvilken fanger som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Ja, frontfangeren er sendt fra KOED, håper den kommer i neste uke! Skal ut og se på en Porsche 944 som banebil etterpå, noen andre som har gode forslag til banebil til en rundt 30-40K? Kan jo ikke bruke Si´n, ser jo hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Det blir bra. Du ble så hekta ja 944 er veldig potente banebiler, få med turbo da. Lett å chipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Nja. blir litt for dyrt i første omgang med Turbo, blir enten en 944 ferdig rigget til PCN, eller så ser jeg litt på E36 328i som et alternativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Så bilen din på Rudskogen, så virkelig fin ut Skulle gjerne ha hatt felgene dine på min 325 Kjedelig med skaden, er så fort gjort når man blir litt ivrig Var det med DTC på eller av, selv kjører jeg med denne på når jeg er på bane (de få gangen jeg har vært på bane vel og merke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Så bilen din på Rudskogen, så virkelig fin ut Skulle gjerne ha hatt felgene dine på min 325 Kjedelig med skaden, er så fort gjort når man blir litt ivrig Var det med DTC på eller av, selv kjører jeg med denne på når jeg er på bane (de få gangen jeg har vært på bane vel og merke ) Ikke for å være slem eller frekk. Men DTC(Dynamic Traction Control) er et under program under DSC(Dynamic stability control). Men dette regner jeg med at du vet Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Så bilen din på Rudskogen, så virkelig fin ut Skulle gjerne ha hatt felgene dine på min 325 Kjedelig med skaden, er så fort gjort når man blir litt ivrig Var det med DTC på eller av, selv kjører jeg med denne på når jeg er på bane (de få gangen jeg har vært på bane vel og merke ) Ikke for å være slem eller frekk. Men DTC(Dynamic Traction Control) er et under program under DSC(Dynamic stability control). Men dette regner jeg med at du vet Fredrik Ja jeg vet det men jeg blander alle de fordømte bokstavene Antisladd heter det enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Hvorfor glapp den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Alle systemer var av når rompa kom. Kjørte etter dette med systemet halvveis av, slik at jeg fikk litt slepp, men at bilen etter dette rettet seg opp igjen. Så kan vel konkludere med at med DTC av men DSC på (ett trykk) følte jeg meg veldig trygg, men det holder jo igjen for noe av farten man kan holde ut og inn av svinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Hvorfor glapp den der? Vel, jeg hadde en bil som skulle kjøre forbi på ytteren, så la meg inn og blinket for å slippe forbi, men han bak trakk seg. Så jeg holdt innersporet, og fikk føreren bak litt på ytteren, slik at svingen ble til dels krapp i forhold til fartstilpassning. Parr dette med ikke verdens beste dekk (Falken 452), så slipper faktisk rompa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Det høres egentlig litt merkelig ut. Tenkte i utgangspunktet du girte ned, eller gjorde noe annet klønete, men ser bare ut som den plutselig slipper. Det er ganske skummel oppførsel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå