Gå til innhold

BMW E90 320Si

mossing91
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, frontfangeren er sendt fra KOED, håper den kommer i neste uke! Skal ut og se på en Porsche 944 som banebil etterpå, noen andre som har gode forslag til banebil til en rundt 30-40K? Kan jo ikke bruke Si´n, ser jo hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på Rudskogen, så virkelig fin ut :D Skulle gjerne ha hatt felgene dine på min 325 :wink:

Kjedelig med skaden, er så fort gjort når man blir litt ivrig :? Var det med DTC på eller av, selv kjører jeg med denne på når jeg er på bane (de få gangen jeg har vært på bane vel og merke :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på Rudskogen, så virkelig fin ut :D Skulle gjerne ha hatt felgene dine på min 325 :wink:

Kjedelig med skaden, er så fort gjort når man blir litt ivrig :? Var det med DTC på eller av, selv kjører jeg med denne på når jeg er på bane (de få gangen jeg har vært på bane vel og merke :lol: )

Ikke for å være slem eller frekk. Men DTC(Dynamic Traction Control) er et under program under DSC(Dynamic stability control). Men dette regner jeg med at du vet Fredrik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem eller frekk. Men DTC(Dynamic Traction Control) er et under program under DSC(Dynamic stability control). Men dette regner jeg med at du vet Fredrik ;)

Ja jeg vet det men jeg blander alle de fordømte bokstavene :P Antisladd heter det enkelt og greit :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle systemer var av når rompa kom. Kjørte etter dette med systemet halvveis av, slik at jeg fikk litt slepp, men at bilen etter dette rettet seg opp igjen. Så kan vel konkludere med at med DTC av men DSC på (ett trykk) følte jeg meg veldig trygg, men det holder jo igjen for noe av farten man kan holde ut og inn av svinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor glapp den der? :?

Vel, jeg hadde en bil som skulle kjøre forbi på ytteren, så la meg inn og blinket for å slippe forbi, men han bak trakk seg. Så jeg holdt innersporet, og fikk føreren bak litt på ytteren, slik at svingen ble til dels krapp i forhold til fartstilpassning. Parr dette med ikke verdens beste dekk (Falken 452), så slipper faktisk rompa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...