Gå til innhold

Damer og bil

BmOle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kommet fra til at damer er som en bil .

Helt råe i starten ,så koster du på mye penger, men nye feil oppstår.

Du koster på enda mere men innser at dette ikke er noe mere og satse på .

Men du får jo vrakpant på bilen .

Alle vet jo at det er skjelden det er en god innvisering.

Så kansje det beste er og leie til di oppdragene du har behov for. :lol:

Og da kan du jo leie en fin en og...

Hahahahaha, SÅÅÅ sant :applause::mrgreen::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røm! NÅ!

Jeg har forsøkt å endre på dette mønsteret i halvannet år nå. Det endte med at JEG pusset opp leiligheten hennes i helga. Jeg har en bag stående klar.

For å være litt mer seriøs (selv om det over er helt riktig). Forhold er å gi og ta. DU forstår antagelig at hun har glede av shopping, være med venninner og bruke tid med deg. Hun forstår ikke at du ikke har det samme behovet for å være "SAMMEN" hele tiden, antar jeg? Da må du få henne til å skjønne det. Snakke om det. Bruke tid på å se om hun forstår det. Så må du sette en deadline. For det kommer antageligvis til å bli bra helt i starten. Du får masse plass. Du får masse tid til å skru og gjøre ting som gjør deg glad. Testen kommer i løpet av noen uker. Enten så forblir det bedre. Eller så snur det tilbake til gamle mønstre med "neediness". Isåfall er det bare å rømme. Er plenty med bra damer der ute som ønsker eget "rom" til å gjøre ting de bryr seg om, og dele noen greier sammen som begge synes er bra.

Veldig imponert over Fredriks løsning. Men jeg har forsøkt det samme selv. Det fungerte overhodet ikke for min del. Så ting kan gå alle veier.

Jeg kan bare ønske deg lykke til, men livet er for kort til å ha det crap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte fått beskjed om jeg tydeligvis er mer glad i bilen min enn henne :P så kjenner til problemstillingen ;) og når hun ikke er med meg så blir det mye meldinger, som jeg ikke kan svare på fordi jeg er opptatt, og det gjør det ikke noe bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det viktigste når man er i et forhold å få savne hverandre litt, ellers blir jeg bare drittlei! Typisk for jenter i den alderen at de ALDRI går lei, men hu må bare skjønne at det ikke kan være sånn (ofte).

Ang. å leie bil - Fagfolk ER fagfolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at begge har en hobby eller noe å holde på med. Er viktig å savne hverandre. Sitter en oppi hverandre og duller konstant blir en lei. Jeg har ihvertfall kommet til å eksplodert. Så er det viktig å sette ned foten på ting som er viktige for en i riktig tid så de ikke blir bortskjemt. Dette gjelder selvsagt begge veier, da en må gi og ta, men jeg vil heller leve et liv der jeg dyrker det som gjør meg lykkelig, enn å ofre alt som betyr noe for meg for å sitte og dulle på ei dame som kommer til å legge på seg 20 kg og bli ei sladrekjerring før eller siden uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å ha tid til seg selv også. Damer blir dritt lei deg om du er for mye samme dem uansett så bare forsett sånn som nå og holde henne på avstand. Da forblir du savnet og ønsket. Er du oppå henne heletiden blir hun lei å da blir det enda værre. Bare hu som må skjønne at man må ha tid til eget også. Be henne om å skaffe seg flere venner eller en hobby. bare ikke hest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...