wicky124 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Eller kjøp dere en Volvo S80 så slipper dere å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Haha, jeg har nå skrudd mye S80 for min del da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Jeg har faktisk ikke skrudd noe på bilene siste par årene as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 så bruker ikke du bilen heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 å joda...hver dag..til og fra jobb og greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica 325i Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 De kan ri thou hahah, det er bare bullshit, sett en dildo oppå hesteryggen så hadde de ramla av i første sving! ! hehe idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Eller kjøp dere en Volvo S80 så slipper dere å skru ...eller E90 I løpet av de to årene og 35 000 km jeg har hatt min så har den ikke kostet meg en krone i reparasjoner, kun servicer. Veldig pålitelig og driftsikker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 ...eller E46 I løpet av de ni årene og 310 000 km jeg har hatt min så har den bare kostet meg ca. 25000 kroner i rene reparasjoner, utover regulære servicer. Veldig pålitelig og driftsikker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 ...eller E46 I løpet av de ni årene og 310 000 km jeg har hatt min så har den bare kostet meg ca. 25000 kroner i rene reparasjoner, utover regulære servicer. Veldig pålitelig og driftsikker bil Nettopp! Som jeg konkluderte med i en annen tråd her så er BMW noe av det mest driftsikre bilene man kan kjøpe Det er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er BMW entusiast men også noe statestikker viser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Nettopp! Som jeg konkluderte med i en annen tråd her så er BMW noe av det mest driftsikre bilene man kan kjøpe Det er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er BMW entusiast men også noe statestikker viser. Jeg er helt enig... dette er det ingen tvil om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ja det er jo enhver manns drøm å kjøpe Volvo så han kan bruke mer tid på sofaen og se på FEM med dama... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 visse har ikke valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 visse har ikke valg... ....eller som fattern pleide å si når han lot muttern få regjere "hva gjør man ikke for husfredens skyld" Takk og pris for at dama mi er lettpåvirkelig og meget lett å overtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 hehe dama misliker super-jentete-serier... Pleide å skru mye før og dama var ikke akkurat så happy... vi bodde ikke sammen da og når jeg da valgte å skru istedet for å henge med henne så ble det noen tilløp til misfornøyde sms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 hehe dama misliker super-jentete-serier... Pleide å skru mye før og dama var ikke akkurat så happy... vi bodde ikke sammen da og når jeg da valgte å skru istedet for å henge med henne så ble det noen tilløp til misfornøyde sms... Hehe Det dama liker minst er at jeg kan sitte mye med Bimmers på IPaden til tider, ho kan bli litt misfornøyd da til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå