EgilOlsen Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Hei, har ett nesten samme problem som deg, transmission fault kom opp når jeg startet den, men den forsvant igjen når eg slukket den, men kom opp igjen neste gang, hva måtte du gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 18 minutter siden, EgilOlsen skrev: Hei, har ett nesten samme problem som deg, transmission fault kom opp når jeg startet den, men den forsvant igjen når eg slukket den, men kom opp igjen neste gang, hva måtte du gjøre? Prøv først å bytte batteri, og kode dette inn. Hvis dette ikke fungerer, er diagnose og feilsøking neste steg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EgilOlsen Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 5 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Prøv først å bytte batteri, og kode dette inn. Hvis dette ikke fungerer, er diagnose og feilsøking neste steg Ok, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 (endret) 6 minutter siden, EgilOlsen skrev: Ok, takk! 0 problem! hold oss gjerne oppdatert underveis Endret Oktober 7, 2017 av stoltbmwelsker EgilOlsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EgilOlsen Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 6 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: 0 problem! hold oss gjerne oppdatert underveis Men går det fint og kjøre med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 1 time siden, EgilOlsen skrev: Men går det fint og kjøre med det? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 (endret) . Endret Oktober 7, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EgilOlsen Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Da har vi funnet at av probleme det var lavt Batterri , trengte ikkje og bytte det var bare og lade opp batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw47 Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Quote Hei, har samme problem, får opp transmission fault og mange andre feilmeldinger mens jeg kjører, bilen slår seg av og strever med å starte. 1. Har skiftet Batteri til AGM 2. Har skifta DDE relee 3.skifta Diesel filter Plutselig under kjøreturen føler jeg at bilen mister kraft, holder på å slå av.. Noen tanker rundt dette? hva dette kan være? Hørte at det kan være noe som heter, TNVD DOSATOR.. Any thoughts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Hva sier feilkoder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw47 Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 tok diagnose men da viser den ingen feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Det er jo ikke mulig. Hvilket produkt bruker du for å lese feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw47 Skrevet Juli 18, 2020 Share Skrevet Juli 18, 2020 Brukte utstyr fra AUTEL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 19, 2020 Share Skrevet Juli 19, 2020 Bruk ordentlig utstyr som ISTA f. eks. har du fått «transmission failure» så ligger det feilkode/r der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå