Gå til innhold

kan dette være en bra bil?

FIIIIIL
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra tykkelse på karosseriplater og fangere laget av noe som minner om jernbanesviller gjør at Ladaen er en ok lavhastighetskræsjebil.

Høyhastighet derimot :lol:

Hadde ett klipp av en haug lugubre karer i Lada som kjører mot en grensepost og blir heftig beskutt. Når røyken legger seg åpnes den ene døra og der ramler de ut en etter en.. I live :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet plutselig lysten på å kjøre bil i Russland (inkl. alle vodkainfiserte tidligere sovjetiske vasalstater). Jeg vurderer seriøst å krysse den russiske taigaen i en Lada Niva (Helsinki - Vladivostok), men for sikkerhetsskyld må dette åpenbart gjøres langt vekk fra de store byene og veiene. Russland er ok hadde det ikke vært for alle russerne... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet plutselig lysten på å kjøre bil i Russland (inkl. alle vodkainfiserte tidligere sovjetiske vasalstater). Jeg vurderer seriøst å krysse den russiske taigaen i en Lada Niva (Helsinki - Vladivostok), men for sikkerhetsskyld må dette åpenbart gjøres langt vekk fra de store byene og veiene. Russland er ok hadde det ikke vært for alle russerne... :)

Hehe! Ja jeg har sett noen sånne videoer på You Tube som er filmet med dashcam som er så populært der borte. Er nok en kombinasjon av sprit, totalt fravær av trafikkregler og respekt for lov og orden som er årsaken til mye av galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bedre enn Norge i hvertfall, ikke at det skal mye til men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...