Gå til innhold

Lakkerte int. lister og Dynavin montert e39 m/ nye bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en melding til en å ebay som solgte slike og sa at jeg hadde vært veldig interisert om man fikk dem med orginalt utseende, virket som det kunne være mulig, men webasto og det orginale menyene (telefon og slikt) var ikke mulig..

Hadde man fått dem med alle orginale menyer som virket, og orginalt utseende hadde jeg gledelig betalt 5000,- :)

Skrevet
Jeg sendte en melding til en å ebay som solgte slike og sa at jeg hadde vært veldig interisert om man fikk dem med orginalt utseende, virket som det kunne være mulig, men webasto og det orginale menyene (telefon og slikt) var ikke mulig..

Hadde man fått dem med alle orginale menyer som virket, og orginalt utseende hadde jeg gledelig betalt 5000,- :)

Har ikke webasto, så funker fint. Fikk koblet om slik at DVD spilleren virker nå jeg kjører, pluss OBC viser på Dynavinen.

• 1 month later...
Skrevet

Hvor mye tok de for lakkeringa? Skal fjerne de hinsides pene trelistene som er der, men har ikke bestemt meg om jeg skal foliere eller lakkere enda.

Skrevet

Var på bilradiospesialisten idag, og fikk beskjed at siden jeg hadde professional anlegg i min e39 så var det delefilter på høytalere, da kunne jeg ikke spille med en annen spiller, måtte bytte alt av høytalere og trekke nye kabler til alt. kom på ca 25000 inkl arbeid, dette er jo helt SYKT!

Skrevet

Fikk en kamerat til å lakkere disse, så pris vet jeg ikke. Jeg tok av alle å leverte dem inn til han.

Eneste kabel jeg har trukket opp er til ny forsterker, slik at jeg fikk lyd i original subben. Den fikk jeg aldri til å virker med plug & play med dynavin spilleren.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser det er flere som nevner at denne spilleren ikke er aktuell pga webasto, kjørecomputer etc.. dette er min løsning og det fungerer fint :)

attachicon.gifDSC02576.JPG

Du lagde tilfeldigvis en DIY på dette? Savner og kunne nullstille forbruk:(...

Skrevet

DIY ja.. tok meg ein tur på skroten og klippa vekk org ledningsnett som går til mid på en tilsvarende bil. Og så forlenget ledningsnettet i bilen min. (brukte strømtyver for å ha mulighet til å få org tilbake) og satte stikket i miden i hanskerommet. Den passer faktisk perfekt der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...