Larsinnj Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Enda ein langmerc som ska stilles ut på E30meet! Giftgrønn med Hyundaifanger, istede for blå med xc90fanger denne gangen!
helland Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Handla no da din skallje? Nytt prosjekt? det har vel du vært klar over noen dager nå ?
helland Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Enda ein langmerc som ska stilles ut på E30meet! Giftgrønn med Hyundaifanger, istede for blå med xc90fanger denne gangen! Har aldri sett en blå med xc90fanger før jeg
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Får en litt ond følelse hver gang jeg ser på denne... Synes det er for dumt å selge, er jo ikke så mye igjen før den kan vises, den er jo også veteran... så koster ikke så mye å ha den stående, å pusle litt med utover..
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Fornuftig. Har du fått tak i vindusheis? Vindusheis har jeg fått tak i, men mangler innvendig dørhåndtak til førerdør fortsatt.. er vel det eneste som mangler før evt visning
helland Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 her har det skjedd ting.... lydisolering.. montering av framstoler Kjøpte nytt håndtak fra GS mer lydisolering montert midtkonsoll.. testkjørt og funnet i orden sså har jeg fått tak i vinterbil (hvis den varer så lenge)
helland Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Husker dere denne ? sto i min "sennepsgule" e28, endte opp med havarert veiv og lager... meeeeen.... I går var jeg på tur med polo`n ) hva er dette ?? joda er nok en M88 komplett motor, men demontert, så skal overhales og kontrolleres før montering det riktige grenrøret riktig vs engelsk ledningsnett diverse I første omgang tenker jeg å få sammen en, så blir vel nr 2 forhåpentligvis tatt etterhvert skal få sendt inn veiv for kontrollmåling, og bestilt lager, ringer og pakninger når jeg får oversikt over delene Noen som vet hvor jeg kan skaffe registerdeler ? gs har ikke alle sleidene blant annet.. Begge motorene mine har enkel regkjede, er alle levert med det ? lønner det seg å bygge om til dobbel ?
635csi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Tolker dette som en bekreftelse på at bilen blir beholdt?
Pedi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Lønner seg å bygge om, men er jaggu ikke billig... Skal vedde på det koster deg opp mot 20 lapper...
///MoePower Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Har det holdt med enkel kjede i ~25 år så holder det nok noen år til skal du se.. Så lenge du kjøper nytt og ikke monterer sammen med gamle deler..
Morty999 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Lønner seg å bygge om, men er jaggu ikke billig... Skal vedde på det koster deg opp mot 20 lapper... koster ikke en krone mer enn alt nytt til org m88, bare litt tilpassing.
Kvasi Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Husker dere denne ?[ Bilde ] Den holder hviledagen hellig ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå