Kristian Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Hva slags eksos går du for da påsan? Supersprint!! Yiiha
Glema Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Detta skal følges med på. Alltid like spennende å lese om bilene dine King
Boostaholic Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 går en svart m5 i oslo distriktet med presse. Går MANGE i Norge med presse! Jeg snakket om banerigga E39 Banerigga ??! Hvilke rundetider er det snakk om ? Må si E39 M5 er en nydelig bil, grom kombinasjon av bil/motor, men akkurat når det gjelder banekjøring, er det vel heller få som har oppnådd noen banebrytende resultater med denne limoen
KingB Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Banerigga ??! Hvilke rundetider er det snakk om ? Må si E39 M5 er en nydelig bil, grom kombinasjon av bil/motor, men akkurat når det gjelder banekjøring, er det vel heller få som har oppnådd noen banebrytende resultater med denne limoen Ingen store mål om å oppnå de beste rundetider. Her er det bare snakk om å kjøre og kose seg med noe som ikke alle andre har
Robin L Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 ser morro ut på slik bane iallefall gratulerer med flott m5 regner med at denne ikke blir sarvet fordi den kommer litt på bane kjenner jeg bristolgarasjen rett dette må bli rått med presse. satt på med en slik en gang. ble helt forelska. for ett drag! må bare bli i garasjen en slik en dag ja
Trond.S Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Bra du stiller med ny bil. Begynte å bli nervøs for at flere av de "gamle" gutta skulle legge bakdekka på permanent dekkhotell:-)
KingB Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Bra du stiller med ny bil. Begynte å bli nervøs for at flere av de "gamle" gutta skulle legge bakdekka på permanent dekkhotell:-) Kan ikke slippe taket helt vettu Trond! Da blir vi alle som deg
Trond.S Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Hehe.. da hadde du blitt jævlig god til å sparke dekk du også da
Tzunami Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 her må man absolutt følge med! kommer til å plukke litt ideer fra deg ser jeg;) blant annet halvbur har jeg også stort ønske om med tiden;) får gratulerer med tøff bil! var du ute i regnvær med denne? synes det nesten er pyton da det sitter nok krefter under panseret for min del foreløpig:p den liker å logre!!
jorg1s1 Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Hehe, dette skal som vanlig bli moro å følge;) Har vel fortsatt til gode å se en E39 M5 som ren tullebil her til lands, tror jeg. Var vel en hvit e39 m5 på e30meet som herja greit på banen i sommer, eller var den ombygd? Det var Jarmund sin! Grom den! Meg bekjent så er dette den eneste andre E39 M5 i Norge som er skikkelig banerigga. [ Bilde ] Er ikke Jarmund sin, men en kompis av han. ESS pressekit som gir ca 650hk. Bilen var sort tidligere og hadde vel et par testturer på veien, mulig det er denne som har blitt observert av noen tidligere her i tråden. Han har også vært på Nurburgring og kjørt gode tider der, var under 8 minutter.
Tzunami Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Stemmer det, er kun en del av teamet til jarmund, med e39 m5, e46/e92 frankenstein, e30 s62, e90 gatebiltaxi'n pluss 2 biler til Sorry offtopic KingB!
Rayen Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Der var du på an igjen ja... Dette liker eg og kommer til og bli en rå neste sesong, merker no at eg bare må skaffe meg en slik selv etterhvert gleder meg til sommer no merker eg her skal det følges med post mye bilder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå