Dal-z Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 i hvilket selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Viktigste er; hvor gammel, hvor mye bonus, hvor i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Viktigste: Flåteforsikring på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 da ble det m5 på meg forsikringa blir nok tegna i gjensidige, fikk pris på 23.000,- noe som er veldig konkurransedyktig ifht de andre prisene jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 da ble det m5 på meg forsikringa blir nok tegna i gjensidige, fikk pris på 23.000,- noe som er veldig konkurransedyktig ifht de andre prisene jeg har fått Har du hørt med Storebrand? Jeg betalte 20k i året for S4'n hos Gjensidige, men hos Storebrand gikk jeg ned til 16k (dog med 10% mer bonus, but still) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 takk for det tzunami! har hørt med storebrand ja, venter på at de litt mer kyndige skal se på saken, de hadde gått for dagen når jeg ringte. får vite pris fra de i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Men når kommer det tråd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 gidder ikke å lage noen tråd før jeg kommer hjem fra jobb, reiste til sjøs i dag, så det blir nok rundt 4 uker til! ..og ja, jeg gleder meg til å komme hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Gratulerer med gromvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Blir vel stor flåte med M5'r på bmwtreff til sommern vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 blir nok helt sikkert å se på noen treff om jeg er hjemme! er det noen store happenings som skjer til neste sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 du har jo alltids gs-treffet i bud vet iallefall 2-3 m5'r som garantert kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå