Hjelen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 2006 E61 530DAT M-sport Motor: M57/T2 (231HK/500NM) Farge: SILBERGRAU METALLIC (A08) Da har jeg gått til innkjøp av E61. Den er en drøm og kjøre i forhold til min E39 525DAT (som er til salgs btw). Den drar veldig godt med sine 231 hester, og har alt mulig av ekstrautstyr som jeg ikke visste eksisterte en gang. Planer: KANSKJE få tonet rutene, men det ligger en slags film på rutene fra før (Climate comfort laminated glass), så den forblir nok som den er Og laminering av trelistene er under vurdering, da jeg ikke er noen stor fan av Skipsgulv i dash`n. Ellers er det vel felger som er førstepri Utstyrsliste: VIN WBANS71070CP33441 Type code NS71 Type 530D (EUR) E series E61 () Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57/T2 Displacement 3.00 Power 170 Drive HECK Transmission AUT Colour SILBERGRAU METALLIC (A08) Upholstery LEDER WALKNAPPA/SKIN/SCHWARZ (LDSW) Prod.date 2006-05-15 S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S217A AKTIVLENKUNG Active steering S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF BMW alloy wheel, M double spoke 135 S302A ALARMANLAGE Alarm system S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S322A KOMFORTZUGANG Comfort access P337A M SPORTPAKET M Sports package S339A SHADOW LINE Shadow-Line S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass S386A DACHRELING Roof railing S402A PANORAMA GLASDACH Panorama glass roof S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S442A GETRAENKEHALTER Drink holder S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S464A SKISACK Ski bag S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear S4MFA DYN. LEHNENBREITENVERSTELLUNG Active backrest width adjustment S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Active cruise control S563A LICHTPAKET Light package S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant S601A TV-FUNKTION TV function S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S610A HEAD-UP DISPLAY Head-up display S611A BMW NIGHT VISION BMW Night Vision S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6FAA DVD-SYSTEM IM FOND, VORBEREITUNG Provision for DVD system in rear S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S710A M LEDERLENKRAD M leather steering wheel S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite P7R7A INNOVATIONSPAKET Innovation package L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Operating instructions German S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S936A BMW HANDY BEI AUSLIEF. ANFORDERN BMW Handy b. Ausliefer. anfordern S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Navi DVD to be requested at shipping S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Gratulerer med fet pamperstralle;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Ingenting å si på utstyret ihvertfall, må være en av de lengste listene jeg har sett til disse bilene. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Takk takk. Lista er rimelig lang ja Det er bare 3 ting som mangler som jeg kan finne, og det er aktivt understell eller hva det heter, tonede ruter og den største stereoen EDIT: Var i haugesund og hentet den, så det er mulig du har sett den før awt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Aktivt understell/Dynamic Drive kunne man ikke få i kombinasjon med M-pakke på e61, så den mangler på en måte ikke. Er godt mulig jeg har sett den ja, men det er såpass mange e61 rundtom her nå at jeg ikke klarer å huske de forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Okei, da lærte jeg noe nytt idag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Grattis med flott bil med skikkelig maskineri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takk for det Storfornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferryet Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Utrolig fin bil Og masse utstyr man kan kose seg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takker Har så jeg klarer meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Veldig flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Noen som vet om det er opplagt kabler eller hvilke kabler jeg må kjøpe til nr 7 på bildet under? Og er det mulig å koble til dette uten og miste andre funksjoner i idrive ? Må det omprogrameres? Og ett spørsmål om nr 8. Er den også tiltenkt i oppevaringsboksen under armstøtta i midtkonsollen? Eller er det andre steder denne hører hjemme? Mulig det holder med den til meg, hvis det er en mer praktisk plassering til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 For at nr. syv skal fungere må du ettermontere 6FL, som igjen krever ny bluetooth-modul, kabler og programmering. Nr. åtte er for biler med den nye typen iDrive (CIC). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hørtes ikke billig ut. Men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå