Ahagmann Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Nå har det jo kommet et middel som renser motoren via et apparat, dette gir faktisk gode resultater på øking av motoreffekt, rensingen tar ca en time, og prossessen skjer i toppen/ innsug, for nettopp og fjerne karbonpartikler som er igjen i motoren, dette for faktisk bilen til og gå dårligere, samt økt bensindorbruk, tar du en slik rens, så testes det med et avlesningsverktøy i enden av eksosen, slik at man se utslipp/co2 og man kan se en stor forandring! bilen blir så testet i rulle, hvor man kan se økt motoreffekt før/ etter, dette hjelper også på motorens levetid/ slitasje Så dette på Wheeler Dealers, de kalte det en decarbonizer, virket ganske legitimt iom at det ble tatt tester før/etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 sååååå, hva finner dere ut? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 til de som ikke tror på meg og "guds gave" til det mekaniskeReferanser A-K Maskiner Boks 128 6801 Førde Aries Offshore Services Norway Molovegen 3b 6004 Ålesund Fjord og Fylkesbåter AS Boks 354 6902 Florø Fosnavåg Seafood AS 6090 Fosnavåg Fossheim Traktorservice 6823 Sandane J.E. Ekornes AS 6222 Ikornes Jostein Haram Storoen 4 6230 Sykkylven Kai Hjorthol Sentrum 6220 Straumgjerde Krakeli Scubasport Slines 6490 Eide Odd Småge AS 6480 Aukra Ole Barstad 6730 Davik Opstad Auto Skogveien 6b 4330 Ålgård Qvales MC og Mopedverksted Vestsideveien 2160 Vormsund Rennesøy Bilsenter AS Mosterøyveien 92 4156 Mosterøy Sandnessjøen Verkstedsenter AS Øyvind Lambesvei 17 8800 Sandnessjøen Stavanger Yachtsenter Hundvågveien 6b 4085 Hundvåg Stenberg Transport 6640 Kvanne Sykkylven Stål Vikøyra 6230 Sykkylven Tonstad Motorservice 4440 Tonstad Stordal Møbler AS 6250 Stordal Sørskår Mek. Verksted Sørskårvegen 659 4120 Tau Når jobba du på fosnavåg seafood? Jeg har en stefar som ar vert mekaniker der i alle år, og eneste dem bruker prolong til er div smøremidler til kjede .. Men fett er vel fett..eller? Noe ekstra spess med prolong??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Husk at 99 nitro funker KUN på turbo bensinmotorer, hvis du tror den fungerer på ren sugemaskin så tar du inderlig feil! kompis av brodern har kjørt på det en stund, etter to tre tanker gikk den faktisk bedre, han fyller ikke noe annet pr. Dags dato, men ola nordmann tror alt flytende fungerer på det mekaniske.. Hmmm... Venter spent på kilder som bekrefter din påstand... jeg har bare hørt at det faktisk ga litt mer effekt, han merket en liten forskjell, thats all! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 til de som ikke tror på meg og "guds gave" til det mekaniskeReferanser A-K Maskiner Boks 128 6801 Førde Aries Offshore Services Norway Molovegen 3b 6004 Ålesund Fjord og Fylkesbåter AS Boks 354 6902 Florø Fosnavåg Seafood AS 6090 Fosnavåg Fossheim Traktorservice 6823 Sandane J.E. Ekornes AS 6222 Ikornes Jostein Haram Storoen 4 6230 Sykkylven Kai Hjorthol Sentrum 6220 Straumgjerde Krakeli Scubasport Slines 6490 Eide Odd Småge AS 6480 Aukra Ole Barstad 6730 Davik Opstad Auto Skogveien 6b 4330 Ålgård Qvales MC og Mopedverksted Vestsideveien 2160 Vormsund Rennesøy Bilsenter AS Mosterøyveien 92 4156 Mosterøy Sandnessjøen Verkstedsenter AS Øyvind Lambesvei 17 8800 Sandnessjøen Stavanger Yachtsenter Hundvågveien 6b 4085 Hundvåg Stenberg Transport 6640 Kvanne Sykkylven Stål Vikøyra 6230 Sykkylven Tonstad Motorservice 4440 Tonstad Stordal Møbler AS 6250 Stordal Sørskår Mek. Verksted Sørskårvegen 659 4120 Tau Når jobba du på fosnavåg seafood? Jeg har en stefar som ar vert mekaniker der i alle år, og eneste dem bruker prolong til er div smøremidler til kjede .. Men fett er vel fett..eller? Noe ekstra spess med prolong??? Jeg henta ref. fra hjemmesiden til prolong. har ikke jobbet på noen av de nevnte bedriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 sååååå, hva finner dere ut? haha Finner ut at det er delte meninger, jeg mener det er bra for din motor/driverk osv med prolong. Alle andre sier nei. Du bør vel følge saueflokken som alle andre her. Virker som at folk ikke tørr tenke selv, om en person viker skeptisk så følger en til osv. Sundt å være skeptiker, men dumt å være trangsynt å ikke ville prøve. Hva med å prøve en refferanse evt prøve selv? Sku gitt deg en flaske gratis:P Sier ifra om jeg er på Troms siden en dag:P Ble jo en heftig diskusjon dette. Beklager min dumhet, mente ikke å kalle folk idioter! Ingen her som er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Husk at 99 nitro funker KUN på turbo bensinmotorer, hvis du tror den fungerer på ren sugemaskin så tar du inderlig feil! kompis av brodern har kjørt på det en stund, etter to tre tanker gikk den faktisk bedre, han fyller ikke noe annet pr. Dags dato, men ola nordmann tror alt flytende fungerer på det mekaniske.. Hmmm... Venter spent på kilder som bekrefter din påstand... jeg har bare hørt at det faktisk ga litt mer effekt, han merket en liten forskjell, thats all! Så du skriver at det BARE gjelder på turbobiler pga du har hørt det av "kompisen til brodern"? Er ikke det litt idiotisk å påstå det du gjør da, uten og egentlig ha peiling på det? Den påstanden din vitner bare om inkompetanse fra din side. Vet du egentlig hva som er fordelen med høyere oktan? Det har samme effekt på en sugemotor, som på en turbomotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 sååååå, hva finner dere ut? haha Finner ut at det er delte meninger, jeg mener det er bra for din motor/driverk osv med prolong. Alle andre sier nei. Du bør vel følge saueflokken som alle andre her. Virker som at folk ikke tørr tenke selv, om en person viker skeptisk så følger en til osv. Sundt å være skeptiker, men dumt å være trangsynt å ikke ville prøve. Hva med å prøve en refferanse evt prøve selv? Sku gitt deg en flaske gratis:P Sier ifra om jeg er på Troms siden en dag:P Ble jo en heftig diskusjon dette. Beklager min dumhet, mente ikke å kalle folk idioter! Ingen her som er det! Du kaller de som prøver andre lignende produkter som prolong for naiv og dum. Prolong er ikke noe annet lurium vidundermiddel en alt annet du finner i små flasker rundt om i hyller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touring Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Har ein kompis som brukte prolong i olja på ein gammel merce,turtallet gjekk opp på tomgang etter påfyll. Prolong er mykje brukt innen skipsfarten,mange sjømenn som skryter av da,etter litt drikke,he-he. Tetra Pak i Norge brukte da i gamle dager iallefall, på tappemaskiner for juice melk osv. Dei hadde berre godord å seia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 sååååå, hva finner dere ut? haha Finner ut at det er delte meninger, jeg mener det er bra for din motor/driverk osv med prolong. Alle andre sier nei. Du bør vel følge saueflokken som alle andre her. Virker som at folk ikke tørr tenke selv, om en person viker skeptisk så følger en til osv. Sundt å være skeptiker, men dumt å være trangsynt å ikke ville prøve. Hva med å prøve en refferanse evt prøve selv? Sku gitt deg en flaske gratis:P Sier ifra om jeg er på Troms siden en dag:P Ble jo en heftig diskusjon dette. Beklager min dumhet, mente ikke å kalle folk idioter! Ingen her som er det! Du kaller de som prøver andre lignende produkter som prolong for naiv og dum. Prolong er ikke noe annet lurium vidundermiddel en alt annet du finner i små flasker rundt om i hyller. Vel, har noen av de andre smøremidlene ute så gode refferanser som prolong og ikke minst SINTEF test? Kanskje du skulle prøve selv haha, as if.. din egen stolthet nekter deg vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Flytt dette til tulletråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Flytt dette til tulletråden. Du kan jo lage en.. Der kan du diskutere med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Vel, har noen av de andre smøremidlene ute så gode refferanser som prolong og ikke minst SINTEF test? Kanskje du skulle prøve selv haha, as if.. din egen stolthet nekter deg vel det. "Lasaron mekaniske verksted", og en gammel test fra 1987 er ikke mye værdt idag. Av samme grunn som at Volvo 240 ikke er en sikker bil utifra dagens standard. Nei, heldigvis ser det ut som det er bare du som er såpass lettlurt her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Vel, har noen av de andre smøremidlene ute så gode refferanser som prolong og ikke minst SINTEF test? Kanskje du skulle prøve selv haha, as if.. din egen stolthet nekter deg vel det. "Lasaron mekaniske verksted", og en gammel test fra 1987 er ikke mye værdt idag. Av samme grunn som at Volvo 240 ikke er en sikker bil utifra dagens standard. Nei, heldigvis ser det ut som det er bare du som er såpass lettlurt her inne. Så du mener at de bedriftene jeg har oppført er lasaron mekaniske:P jommen ikke dum du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=164537 han her karen behøvde det hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå