Makky123 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har Z4 2007 med xenon og "angeleyes". Parklyset har gått på venstre side. Kan dette byttes selv, eller må bilen på verksted? Instruksjonsboka blir jeg ikke klok på, siden den kun viser hvordan man bytter på modeller uten xenon Har bilen halvveis "demontert" (tatt av hjul og deksel foran hovedlyktene fra hjulbuen), så alle tips settes pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Her er bilde av "lampa" fra insiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Aaah...jaja..må ut med hele frontlykta... Og jeg har ikke riktige pærer heller ser jeg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Prøver å finne riktig pære på GS...men er usikker på hva jeg skal ha. Noen som kunne hjulpet med å finne riktig varenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Bump ang. varenr hos GS eventuelt andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Det ser ut til at delenummeret er 63127170858.. Men dette hadde du strengt tatt fått vite dersom du tok telefon til GS, BMW eller andre delepushere på dagen i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Neinei. Du skrur bare ut de to Torx skruene. Så trekker du ut hele innsatsen. har gjort det på min. Litt plunder men du har jo gjort over halve jobben nå allerede. Det er vanlige stikkpærer eller hva det kalles. Har hatt mine ute. Prøvde meg på slike LEDgreier, men ble bare fælt. http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=63&fg=05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Takk for svar Stig. Har du bilde av lyktene når du hadde i sånn liten LED-pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Har dessverre ikke det siden det ble like svakt bare blått... Var så ekkelt at jeg fjerna de med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå