Medbyn Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 er på utkikk etter ny bil! så har småtittet på 520 2004 mod! noen som vet om no svakheter/sykdommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Bumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 bumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 BMW er aldri feil, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 haha, hadde nok håpet på litt mere seriøst svar her! alle biler har no sykdommer Mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Hehe, sorry. Pappa har en 525d e61 2006 modell tror jeg den er. Kjøpt nytt hos forhandler, hittil har det bare vært slitedeler og batteri. Braketten som holder sidespeilene, de har allerede flasset av. Sikkert vanlig. Mer sykdommer kommer jeg ikke på. Solide biler, så gjentar det jeg sa: Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Idrive og SGM/ZGM modul som feiler IBS til batteri Vannlekasje i bagasjerom Ledningsnett bakluke på touring fukt/vann i hovedlykter fram Sikkert noe mer jeg ikke kommer på i farta. Kan bli dyrt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kjør på med 3-serie Beste jeg har kjøpt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Fadern har hatt en 2004 520iA i ca 5 år nå og har vel egentlig ikke hatt noen issues i det hele tatt. Så jeg kan sterkt anbefale den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Søk på forumet ligger tusenvis av slike tråder. Men ja har selv slik bil og med snart 4års erfaring er dette fremdeles en perle av bil. Minimalt med tull, i såfall små kostnader (på min bil verfall) Drøm og kjøre, også grei på forbruket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 godt å høre! har småtittet på 520! fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E60/ Her står det du trenger å vite om E60. Forøvrig en meget holdbar konstruksjon som stadig holder seg godt. Vanlige M54-feil må imidlertid forventes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg ville definitivt gått for en 3 serie. Helt klart mindre feil på de. Nå skal det sies at man aldri får den samme følelsen som ved å kjøre en 5er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå