Gå til innhold

4-serien lekket. Å fy...


noekult
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig lekker bil, men jeg synes den er blitt litt rotete i designet. Særlig i fronten og hekken, men dette er nok ikke det endelige resultat. Synes F10 er litt mer ryddig i designet på en måte, noe som gjør den litt mer stilfull enn hva F30 er.

Men nå skal iallfall A5 få seg en real konkurrent, selv om E92 stadig gjør jobben godt :)

Luftslissen på frontskjermene er også litt for Porsche Panamera wannabe etter min smak. Jeg har mine tanker om disse overlever til produksjonsmodellen.

Dette er en typisk detalj som vi sjelden ser på produksjonsmodellen, heldigvis :wink: Men jeg tror nok ikke BMW hermer etter Porsche på dette, slike luftinntak på forskjermene er mote på dagens biler. BMW er heldigvis i en slik markedsposisjon at de ikke trenger å herme etter andre bilprodusenter, om minst av alt Porsche...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fantastisk lekker bil må jeg si!

BMW gjør svært mye riktig om dagen, og denne 4 serien er toppen av kransekaka!

Ifht consept, forvent at the real deal er 99% som dette konseptet, men dette var en show off model, individual.

Kan nesten ikke vente med å se grand coupe 4 serien og M4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Endelig et karrosseri jeg liker fra FØRSTE stund :P Alle de andre nyere karrosseriene har jeg måttet venne meg til før jeg likte de, men denne var jo bare lækker! :D

+1

Stilfullt og samtidig tøft! Kjøpe en sånn om 3-4 år slik at de med ordentlig motor har blitt levelig priset :P

Tipper det kommer til å rulle X-antall slike biler i Oslo så snart den slippes for produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...