mtp Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 hei! jeg har 03 mod E46 og jeg lurer på hvordan man kan få parklysene til å lyse opp når jeg låser opp bilen. kanskje at tåkelysene og lyser opp.. er det noe som er mulig å få til uten noe større inngrep?
sæther93 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Det er noe jeg lurer på også om går an på e39
killarinc Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Noen biler kan det kodes og andre ikke Regner det går fint på din som er 03mod. Er en ganske enkel sak. Til de som ikke kan kode det i lcm kan man kjøpe en e-light modul. Har testet dette og funker fett. Her har du link til de som selger modulen. http://www.car-solution.de/ Konklusjon: Enkelt og kode vis det er mulig på din bil. Vis ikke er det billig og enkelt og koble opp en modul.
lagunilla Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Tror du er etter "Welcome home light". Hør med mudbug på forumet. Han har greid å lage sånn på sin E39
awt Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Welcome home lights/follow me home lights har alle BMW-er, og det er når fjernlysene lyser i en viss tid etter at bilen er slått av. Disse aktiveres ved å dra å fjernlysspaken etter stopp. Det dere mener er Welcome lights, og det har aldri vært en original funksjon på e46. Dette må derfor kobles opp selv, enten ved å koble seg inn på interiørlysene eller uoriginale moduler som nevnt.
Reef89 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Litt søking på forumet så finner dere svar. Her er en komplettv DIY: viewtopic.php?f=1&t=169794&hilit=diy+lys+e39
killarinc Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Letteste og billigste er uansett og kode det eller kjøpe en elight modul. Jeg tar 500kr for og gjøre det og en elight modul koster 1500 +-
killarinc Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Det kan gjøres på mange måter men det letteste er vell med progman el lignende. Kobler bilen til pcen med kabel og kjører et program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå