RoaldJ Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 her er ett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Problemet er at de ikke er godkjent som kjørelys alene, de bilene som har dette nå for tiden er godkjent nettopp slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Men hvis man har LED AE ringene på en E46 er lysene teknisk sett kraftige nok til å være kjørelys selv om de selvfølgelig ikke er godkjent. Jeg tror ikke at man blir stoppet pga. slike ringer i trafikken når nyere BMW´er praktisk talt har de samme ringene. Noe helt annet er det at man nok ikke bør stille opp på EU-kontroll med slike ringer på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg tror heller ikke det hadde vært noe problem i det daglige, men det kan være verdt å ha i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Hvis verkstedet pirker på AE i originale bmw-lykter er de for pirkete. Uoriginale linselykter med tvilsom kvalitet, elendig lysbilde og 6 parklyspærer i hver lykt er mye værre. Hadde forøvrig Biltema-ringer i min i ca 3 år før jeg gikk lei og heiv de. Ingen problemer og lyste bra. Har inntrykk av at det er mye av det samme overalt. Ser ikke vitsen med å kjøpe på GS eller div "lysspesialister" når man får samme greiene på Ebay til en brøkdel av prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå