SweetBMW Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Litt off-topic tør jeg fortsatt ta med en moderator... Det kan virker som at prisene generelt har tatt et godt hopp oppover. Jeg kjøpte f.eks M5 innerskjermer hos GS i fjor, da betalte jeg 700 kr stykk. Nå koster de 1300. Om jeg ikke husker HELT feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Det er jo din tråd. Ja, de kan vel stort sett ta det de vil for slikt, så da er det den veien det går. Er nok ikke usannsynlig at det blir ytterligere prisjusteringer grunnet den lave kronekursen for tiden. Uansett så kan det vel konkluderes med at det ofte kan være verdt å sjekke pris rundtom før en handler, det kan variere endel. Er man medlem i f.eks. BMWCCN kan man også få rabatt hos de fleste som selger BMW-deler. For IBS-sensoren utgjør dette også en hundrelapp (hos Koed). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Pos Type Varenr Varenavn Til Pris 01 Org 12427603567 Batterikabel minus IBS (Original) 11/06 1 865,- Villedende pris hos GS. Kunne du kanskje ha funnet link til GS til min? WBSNB91060B561111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Har fortsatt problemer med strøm... Men fant en video av en kar som kobler fra den kontakta med rød ledning som Er i forbindelse med ibs å går til pluss. Finnes det en ibs med to Kontakter å en med bare en blå kanskje? Virker mere logisk å koble fra den rød som går til Minus. har iallefall koblet fra begge nå å satt bilen til lading Endret Mai 7, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå