tuder Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 På tide å vise fram gliset, er vel den andre(?) F20 på forumet her. Henta den for snart to mnd siden etter et par lange mnd ventetid. Var en ganske ok tur hjem fra butikken i splitter ny bil! Er veldig godt fornøyd med oppgraderingen fra E87 118d. Gikk for bensin denne gangen og det angrer jeg ikke på. Motoren er overaskende sprek og har en mye mer behagelig gange. På utstyrslista gikk jeg for bl.a. M-Sport, 18" sommer, HIFI stereo, Prof navi, automat, M-Sport bremser, alcantara seter. Har i etterkant montert performance svarte nyrer og selvsagt fått tona rutene.. Mangler da bare å få org dobbel eksosstuss når dette kommer til bensin, denne finnes kun til diesel foreløpig. Ikke det beste kameraet men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Grattis med fin 1er! Nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Gratulerer med flott bil Denne så jo riktig så bra ut, nydelig farge. Jeg liker forøvrig planene dine også, spesiellt dobbel stuss må du få på Tøft med de blå kaliperne med M logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Kjempetøft! Følger med her, dette er råkule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Grattis med flott bil:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen, sjekk ut annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47419488&searchclickthrough=true Pent behandla bil med mye utstyr som er meget fin å kjøre. Er ikke så ofte innom Bimmers så ring eller sms om du skulle lure på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå