aambakk89 Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Hei, lurer på hvor folk handler "xenon" pærer til angeleyes ringene? Skal vere til en 2001 e39 med org xenon lykter med ringer:)
Otis Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har konsekvent benyttet meg av billige kina pærer. Men nå har jeg endelig bestilt meg Osram Silverstar Xenarc, verdens sterkeste lovlige xenon pærer. Har dog ikke testet de enda, men kanskje i løpet av helga?
aambakk89 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har konsekvent benyttet meg av billige kina pærer.Men nå har jeg endelig bestilt meg Osram Silverstar Xenarc, verdens sterkeste lovlige xenon pærer. Har dog ikke testet de enda, men kanskje i løpet av helga? Hvor bestiller du?
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Skal du ha bra LED til angel eyes så ville jeg gått for Mtec sine. De er dyre, eller et par hundre mer en di jalla kina pærene som blinker og lyser svakt (utrolig at de kan ta så mye for noe som er så dårlig! Og at folk betaler det!) Mtec kan du kjøpe her blant annet: http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-1 ... 6d&vxp=mtr Har laget en sammenligningsvideo på de jalla pærene og Mtec sine: Nå skal det også sier at lykteglassa mine var utrolig matte, og lyktene var skitne innvendig, så derfor lyser det litt grønnaktig. Lyste enda bedre når lyktene var vaska og glassa bytta! Når det gjelder xenonpærer, ikke kjøp billige da du risikerer og svi reflektoren! Kjøp skikkelig kvalitet når det kommer til pærer. Dyre "uorginale" pærer er nok mye bedre e de aller billigeste. Dette fordi "salt" som blir brukt inn i pæra er Svært kostbart (det er en sammensetning av noe kjemiske greier), jo billigere pærer, jo mindre salt. Jo mindre salt, desto mer varme. De billige pærene har heller ikke skikkelig UV beskyttelse, så da tar både varmen og strålingen livet av reflektorene. Og de er ikke altid like lett og få tak i brukt Har selv svidd av et par helt nye mtech grøftelys med xenonkit fra vvme.com
mbruer Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har kjørt med VVME xenon kit i alt mulig rart av spredere, tusenmetre, hovedlamper osv i mange år. Aldri svidd en eneste reflektor. Så der er det nok du som har hatt uflaks Fredrik! Men jeg skulle gjerne sett en sammenligning mellom vanlige xenon pærer, og xenarc pærene!
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har kjørt med VVME xenon kit i alt mulig rart av spredere, tusenmetre, hovedlamper osv i mange år. Aldri svidd en eneste reflektor. Så der er det nok du som har hatt uflaks Fredrik! Men jeg skulle gjerne sett en sammenligning mellom vanlige xenon pærer, og xenarc pærene! Det kan godt vær Men det er et faktum at billige pærer utvikler mye mer varme osv. Står nye om det på hidplanet.com Det er nok stor forskjell på uorginale og orginale, er mye som spiller inn. Jeg skal investere i osram clear blue intense pærer nå når jeg monterer bixenon reflektorene mine Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Otis Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Jeg har konsekvent benyttet meg av billige kina pærer.Men nå har jeg endelig bestilt meg Osram Silverstar Xenarc, verdens sterkeste lovlige xenon pærer. Har dog ikke testet de enda, men kanskje i løpet av helga? Hvor bestiller du? http://www.ebay.com/itm/281002130146?ss ... 1497.l2649
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Er du sikker på at de er genuine? VELDIG Mye av pærene som selges på ebay er fake! Mange er gode fake også, og vanskelig og se vis du ikke vet hva man skal se etter sef.
Otis Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Jeg brukte den infoen som du linket til for en stund siden, for å sjekke om pærene var ekte. Og det er absolutt en forskjell i utseende på disse pærene fra Osram kontra dritt pærer fra kina. Har dog ikke testet lyset enda. Jeg har aldri vært i tvil ang disse pærene om de var ekte eller ikke, da absolutt alt både innpakningen og disse teipbitene på eska og utseende på pæra ser veldig bra ut.
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Høres bra ut Jeg kikka på pærene som sto på bilen min når jeg kjøpte den, og det viste seg at det var Xenarc 66040, de som skal være 3200 lumen. Men monterte tilbake gamlelampene og det lysete DASS! Men så er det STOR forskjell på nye pærer og for eksempel pærer som har vært brukt rundt 400 timer.
Otis Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Gleder meg til å prøve ut de nye SVS Xenarc. Det kan bli nice! Har du fått dine nye projektorer?
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Har fått dem ja, demonterte lyktene fra bilen i dag og monterte de gamle (fy faen for et dårlig lys det ble! ) Skal prøve og få opna lyktene i morgen og begynde på prosessen Blir vel bestilt Osram Xenarc Clear blue intense 66240CBI pærer straks også
Mantis Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Skal du ha bra LED til angel eyes så ville jeg gått for Mtec sine.De er dyre, eller et par hundre mer en di jalla kina pærene som blinker og lyser svakt (utrolig at de kan ta så mye for noe som er så dårlig! Og at folk betaler det!) Mtec kan du kjøpe her blant annet: http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-1 ... 6d&vxp=mtr Har laget en sammenligningsvideo på de jalla pærene og Mtec sine: Nå skal det også sier at lykteglassa mine var utrolig matte, og lyktene var skitne innvendig, så derfor lyser det litt grønnaktig. Lyste enda bedre når lyktene var vaska og glassa bytta! Når det gjelder xenonpærer, ikke kjøp billige da du risikerer og svi reflektoren! Kjøp skikkelig kvalitet når det kommer til pærer. Dyre "uorginale" pærer er nok mye bedre e de aller billigeste. Dette fordi "salt" som blir brukt inn i pæra er Svært kostbart (det er en sammensetning av noe kjemiske greier), jo billigere pærer, jo mindre salt. Jo mindre salt, desto mer varme. De billige pærene har heller ikke skikkelig UV beskyttelse, så da tar både varmen og strålingen livet av reflektorene. Og de er ikke altid like lett og få tak i brukt Har selv svidd av et par helt nye mtech grøftelys med xenonkit fra vvme.com "I guess cheap angel eye won... Mtec led shine too much and make it look ugly..." Kanskje litt enig. Synes ikke det er direkte pent når angel eyes lyser for kraftig opp slik det ser ut til på videoen
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 De lyser slik de er synlig i dagslys, det gjør ikke de andre. Men dette er selvsagt smak og behag Ikke betal 700 spenn for de som lyser svakt vertfall, kjøp dem på ebay til under halve prisen!
Hpi Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Hei! Siden dere ser ut til å bra kontroll på skikkelige Xenon pærer har jeg et spørsmål, finnes det 55w h7 xenon Hid av anerkjent merke? Har slike i fjernlysa mine men det er type $10 kina pærer. Har skikkelige d2s 4200k originalpærer i nærlysa så det hadde vært greit å hatt noe skikkelig i fjernlysa også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå