Kjellsen Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Jeg handlet min første bmw igår. Det er en Bmw 316IA coupe i GOD STAND! Jeg fikk med en perm fullt av kvitteringer og papirer. Den er godkjent senket som er gjort på verksted. ALT er gjort på verksted. INGEN gjennomgående rust(sålangt), kun litt på bagasjeluka, førerdør og små flekker. Men dette er i veldig bra siden den har blitt brukt i alle sine år. Det er alarm og sentral lås, men fungerer ikke. Mulig dette blir bare tatt vekk, eller fikset. Jeg ser noen spørsmål tegn når noen skriver preface osv, men kommer nok inn i det raskt Flere bilder kommer etterhvert til uka når reflekskamera blir brukt
Frode D Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Ser ut som et fint utgangspunkt Litt rust finner man alltid på så gamle biler.. Preface E30 er frem til sept. 87 og etter det er det facelift. Litt forskjell på baklykter og fangere. Cabriolet fikk facelift litt senere, men husker ikke dato.
Kjellsen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Takk takk ja, det er sant. Blir nok litt sandpunktblåsing til sommer og lakk. Den er grei, takk for info
Kjellsen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Da har jeg fått tatt noen ordentlige bilder av bilen Montert den manglende chrom lista på venstre side etter at bildene ble tatt. Må bestille ny pakning til bakluka og lufte ut fuktighet. Fant ut at det er apex fjører på bilen:) Gleder meg til sommer! Lurer på hvilke sommerhjul jeg skal handle. Denne bilen kommer jeg til å bruke denne vinter og mulig neste. Etter dette vil jeg kjøpe en billig bruksbil og ha denne ved siden av Jeg er en student, men er seriøs entusiast som skal ta vare på bilen. Ting skal bli gjort riktig. Noen ting som jeg skal prøve å ordne i de nærmeste tidene: Montere nytt coupe lys Lodde høytalerledninger og ta vekk unødvendige ledninger som har blitt montert. Handle ny antenne Lodde ledningene til spylevæske motorene. Få tak i "ny" stol. Montere cd spiller Blåse vekk små rust og lakke. Prøve å finne kortstyring uten servo Handle nye sommerhjul. Demontere DEFA alarm og rydde ledninger. Virker ikke og jalla montert. Planer som er i hodet mitt: 325 understell Polyforinger Diff med 25%+ sperre og 4.11 utveksling KW, H&R, Bilstein coilovers M-tech ratt, tre eika M vinge på bakluka(liten) IS leppe Olje trykk, vann/olje temp målere 52mm. Hel alu radiator 318IS motor original for godkjenning og en oppgradert ved siden av. Kaldluftsystem med karbonboks og konstruere nytt innsug selv. Datasprut til IS motor Carbon panser og bakluke(lakkert i bilens farge) Er sikkert noen ting som kommer på veien. Men dette er grovt sagt. Bilen skal ha original fargen, chrom lister og utseendet med oransje blinkers. Eneste av ettermontering er liten original spoiler bak og IS leppe forran. Sliten:(
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Enig! Ser også en liten antydning til Batman i skiltholderen din:
Leadfoot Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Gratulerer med bil og velkommen hit! Originale hjulkapsler gjelder! Planene høres kjempefine ut! Eneste jeg savner er oppgradering til sportsseter, hvertfall siden du planlegger å bytte førerstolen. Og kanskje fjerne sotingen på bakrutene? Lykke til!
Kjellsen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Takker alle sammen for så gode kommentarer! =) Det løfter gleden endel Batman? haha! Så det selv i skiltet Det var med "mening" De planene som er satt kommer nok å bli oppdatert etterhvert, kjenner jeg meg selv riktig. Kommer jeg til å bytte ut den ene stolen går nok begge ut samtidig for noen sport stoler/bøttestoler Sotinga går nok bort ganske så snart
Joher Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Følger med her. Kliss lik min e30 Sotingen ryker vel av?
Kjellsen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Bare å følge med og ha tolmodighet hehe.. Å? Tøft! Må være noen av oss som beholder mye av den originale looken:) Sotingen ryker av, lover det
Kjellsen Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Man blir fortalt at alt elektrisk er i orden ved handel og er god troende. Så slutter dash lys og nærlyset å fungere. Alle sikringer er iorden og man tar ned deksel under rattstamme og ett helvettes jalla opplegg av alarm etc detter ned..
SpiXi Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 så fin ut denna gratulere med ny bil velkommen til e30 verden du er ikke den første som har problemer med ledningsnettet på en e30 når jeg kjøpte min e30 sa han at alt også fungerte. tror jeg har sitti og knota med ledningsnettet mitt i 40-50 timer for og få alt til og virke
Kjellsen Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Takker så mye såpass? Greia er vell det at du mulig ikke bruker den hver dag imotsetning til meg. Er det eneste jeg eier nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå