Kim-A_84 Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 [ Bilde ] Sorry for litt crappy iphone bilde, men her kan dere iallefall se at kvaliteten er rimelig bra på bildene som er på medlemskortene! Ser selvfølgelig mye bedre ut i virkeligheten enn på det drittkamera mitt! [ Bilde ] Gøy å se du bruker bildet jeg har tatt av bilen din "Kim-A_84" ja måtte jo det syntes det var ganske bra så måtte liksom "stjele" det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Dette bildet tatt på Vålerbanen, min snille E30 blir forfulgt av en sint M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Dette ble mitt. Dessverre er denne solgt og e30'n jeg har nå står å støver... IMG_1728 by matsrh, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Må vel bare tilstå å si at mitt bilde har vært en runde gjennom photoshop for å få bort litt lakkskader. Men siden bilen står ribbet og klar for rustsveis og lakkering, så tok jeg meg friheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hehe, en smule høg og et fargekart. Men eneste brukbare bildet jeg hadde av bilen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hey, gutta! Ta kontakt på rabatte30m@gmail.com hvis det under noen omstendighet skal ha kommet feil bilde på kortet, det er veldig lite sannsynlig, men alt kan jo skje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Kult medlemskort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Slike bilder er dritkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ble nok bilde av godbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå