Gå til innhold

Hartge tuning

q1337
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk da svar på mailen isted:

"HARTGE oppgradering til denne bilen fungerer utmerket godt. Den gir ikke mindre enn 438hk, og 870Nm. Herligheten koster kr. 29.583,- + mva. Når det gjelder garanti, så tar HARTGE over fabrikksgarantien på 2 år. Den Norske garantien på 5 år gjelder dessverre ikke. Legger ved vilkår som vedlegg. Det er bruker/eier av bil, som er pliktig til å rapportere inn til myndighetene om endring i kjøretøyet. Vi gjør ikke det!

Med vennlig hilsen / Best regards

Lars Almlie"

Da vet vi det for andre som måtte ønske å gjøre dette... Man får håpe BMW kommer med en M-performance oppgradering til den istedenfor, om det skulle vise seg å bli effektøkning på LCI som ryktene tilsier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En M performance oppgradering, på en M performance bil?

:stupid:

Det var med tanke på at det er snakk om at LCI får en oppgradering til ca. 420 hk, for å matche 550i som nå får 450 hk mot 407 som har vært frem til nå. Det kunne jo være at BMW da gjorde det mulig for Pre-LCI eiere av denne motoren å oppgradere, hvis det ikke er gjort større modifikasjoner på motoren. Siden denne motoren er såpass ny, er det vel lite sannsynlig at det er gjort store endringer på en ´13 til ´14 modell, selv om det er LCI. At jeg kaller den M-performance, kan så være.. Det var kun for å gi den et navn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment mot ditt ønske om mer effekt, og jeg visste ikke om denne oppgraderingen du prater om.

Jeg så bare for meg brosjyren som reklamerer for m performance power kit, på en m performance bil.. ;)

Hehe.. Ja, skjønner hva du mener ;) Jeg tviler vel også på at det kommer noen mulighet for oppgradering, men man kan jo håpe ;) Mye vil ha mer... Man blir raskt vant.. På både godt og vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...