Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har sett videoen, de måler fra 0 km/t.

Okei! Har bare sett den en gang i farten, og så bare det de oppga der selv.. Merkelig at de skriver 80-200 der da.. :) Uansett, 13,XX fra 0-200 er respektabelt!

Skrevet

Fikk da svar på mailen isted:

"HARTGE oppgradering til denne bilen fungerer utmerket godt. Den gir ikke mindre enn 438hk, og 870Nm. Herligheten koster kr. 29.583,- + mva. Når det gjelder garanti, så tar HARTGE over fabrikksgarantien på 2 år. Den Norske garantien på 5 år gjelder dessverre ikke. Legger ved vilkår som vedlegg. Det er bruker/eier av bil, som er pliktig til å rapportere inn til myndighetene om endring i kjøretøyet. Vi gjør ikke det!

Med vennlig hilsen / Best regards

Lars Almlie"

Da vet vi det for andre som måtte ønske å gjøre dette... Man får håpe BMW kommer med en M-performance oppgradering til den istedenfor, om det skulle vise seg å bli effektøkning på LCI som ryktene tilsier.

Skrevet
En M performance oppgradering, på en M performance bil?

:stupid:

Det var med tanke på at det er snakk om at LCI får en oppgradering til ca. 420 hk, for å matche 550i som nå får 450 hk mot 407 som har vært frem til nå. Det kunne jo være at BMW da gjorde det mulig for Pre-LCI eiere av denne motoren å oppgradere, hvis det ikke er gjort større modifikasjoner på motoren. Siden denne motoren er såpass ny, er det vel lite sannsynlig at det er gjort store endringer på en ´13 til ´14 modell, selv om det er LCI. At jeg kaller den M-performance, kan så være.. Det var kun for å gi den et navn... :)

Skrevet

Det var ikke ment mot ditt ønske om mer effekt, og jeg visste ikke om denne oppgraderingen du prater om.

Jeg så bare for meg brosjyren som reklamerer for m performance power kit, på en m performance bil.. ;)

Skrevet
Det var ikke ment mot ditt ønske om mer effekt, og jeg visste ikke om denne oppgraderingen du prater om.

Jeg så bare for meg brosjyren som reklamerer for m performance power kit, på en m performance bil.. ;)

Hehe.. Ja, skjønner hva du mener ;) Jeg tviler vel også på at det kommer noen mulighet for oppgradering, men man kan jo håpe ;) Mye vil ha mer... Man blir raskt vant.. På både godt og vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...