Rammstone Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Er det noen som vet om den grillen på bildet har noe spesiell "betydning"? Det plager meg fordi jeg har kun sett den på E90, men samtidig har jeg sett flere E90 med "vanlig" grill, og aldri på E91, E92 eller 93. Den skiller seg ganske bra ut pga de tykke listene på toppen som henger i panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Hva mener du? Bilen på bildet er en helt standard E90. (Pre-facelift). Riktignok har den M-pakke, men det har ingen betydning for nyrene. Etter facelift fikk E90/91 andre nyrer, uten kromfeltet i toppen. (I tillegg til andre lykter, panser og fanger). E92 og E93 har aldri hatt nyrer med dette tykke kromfeltet. Les her, så finner du også flere bilder: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Den grillen der er høyst normal på alle preface e90/91... Som sagt over her så har faceliften grill som ikke henger i panser. Ingenting unormalt eller spesielt med din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Sånn da har du sett E91 med slik grill også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Alle preface E90 og E91 har den grillen med tykk krom list Akkurat den detaljen der er det jeg liker minst med hele designet på min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Samme her. Ikke det frekkeste designet de har hostet opp nei. Smeller jeg hele fronten en gang (håper jo jeg ikke gjør) får jeg den bygget om til facelift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rammstone Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Takk for svar, da skjønner jeg sammenhengen. Det er nettopp det at jeg ikke liker den. Skal prøve å unngå den ved neste bilkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå