Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen :) gratulere masse med nydelig bil.. synd at du ikke fikk med deg fargeskjerm på speedometeren, det er HEILT magisk..

meget pen garasje også, misunner deg like mye som andre.. koster fort mange tusen å ha bilene som blir brukt på sommer parkert på gårder rundt forbi..

angående felger, jeg tror jeg kan hjelpe deg litt vis du ønsker, men det er selvsagt ikke billig å få hjem p.g.a. avgifter og langt vekke fra Norge, men litt hjelp er vell bedre enn ingenting..

http://www.ebay.com/itm/20-PRO-RACE-1-3 ... 3a6ad311c4

Du kan se på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen :) gratulere masse med nydelig bil.. synd at du ikke fikk med deg fargeskjerm på speedometeren, det er HEILT magisk..

meget pen garasje også, misunner deg like mye som andre.. koster fort mange tusen å ha bilene som blir brukt på sommer parkert på gårder rundt forbi..

angående felger, jeg tror jeg kan hjelpe deg litt vis du ønsker, men det er selvsagt ikke billig å få hjem p.g.a. avgifter og langt vekke fra Norge, men litt hjelp er vell bedre enn ingenting..

http://www.ebay.com/itm/20-PRO-RACE-1-3 ... 3a6ad311c4

Du kan se på de

Ja har hørt at de nye speedoskjermene er konge, det blir på neste bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fine biler det der..! Med en gang de kom synes jeg BMW hadde tatt et skritt tilbake hva design angikk (elsker E60/E61, de ser like nye ut den dag i dag), men F10/F11 har virkelig vokst på meg. Det må vel være den ultimate BMW spør du meg! Må si at designmessig har de andre bilene i klassen - S80, A6, GS, E-klassen - ingenting å stille opp med mot disse! Fin fargekombo inni også, selv om jeg generelt hater treverk i bil, får jeg mer og mer sansen for det treverket uten kvister i. Det kler bilen godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bred og lang er garasjen din om jeg tør spørre? Skal bygge dobbel garasje selv nå, og har regnet litt på det med plass til 2 stk 5-serier med tid og stunder, så hadde vært spennende å høre om din garasje er bredere eller smalere enn det jeg har kommet frem til den bør være. Så ut som du har akkurat nok plass der inn til å ha to biler daglig inn og ut av porten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bred og lang er garasjen din om jeg tør spørre? Skal bygge dobbel garasje selv nå, og har regnet litt på det med plass til 2 stk 5-serier med tid og stunder, så hadde vært spennende å høre om din garasje er bredere eller smalere enn det jeg har kommet frem til den bør være. Så ut som du har akkurat nok plass der inn til å ha to biler daglig inn og ut av porten :)

Den er 6x6 meter. Den kunne ikke vært noe mindre. Det krever litt konsentrasjon å rygge inn og ut, er særlig bekymret når fruen skal gjøre det :D Hadde vært greit med 7x7 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bred og lang er garasjen din om jeg tør spørre? Skal bygge dobbel garasje selv nå, og har regnet litt på det med plass til 2 stk 5-serier med tid og stunder, så hadde vært spennende å høre om din garasje er bredere eller smalere enn det jeg har kommet frem til den bør være. Så ut som du har akkurat nok plass der inn til å ha to biler daglig inn og ut av porten :)

Den er 6x6 meter. Den kunne ikke vært noe mindre. Det krever litt konsentrasjon å rygge inn og ut, er særlig bekymret når fruen skal gjøre det :D Hadde vært greit med 7x7 meter.

Kunne maks ha 50 kvadrat siden den skal stå en meter fra naboen, så jeg gikk for 6,5 meter bredde og 7,7 meter lengde. To av disse i bakkant går bort til bod, så blir litt i underkant av 6,5 bredde og 5,7 lengde å parkere bilene på. Tror det skal gå greit, var det beste målet jeg kunne komme frem til med begrensningen på 50 kvadratmeter :) Vet ikke helt om jeg unner meg luksusen å gå for sjakk-gulv som deg da, er vel litt ekstra jobb å holde rent i forhold til vanlig betong/asfalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bred og lang er garasjen din om jeg tør spørre? Skal bygge dobbel garasje selv nå, og har regnet litt på det med plass til 2 stk 5-serier med tid og stunder, så hadde vært spennende å høre om din garasje er bredere eller smalere enn det jeg har kommet frem til den bør være. Så ut som du har akkurat nok plass der inn til å ha to biler daglig inn og ut av porten :)

Den er 6x6 meter. Den kunne ikke vært noe mindre. Det krever litt konsentrasjon å rygge inn og ut, er særlig bekymret når fruen skal gjøre det :D Hadde vært greit med 7x7 meter.

Kunne maks ha 50 kvadrat siden den skal stå en meter fra naboen, så jeg gikk for 6,5 meter bredde og 7,7 meter lengde. To av disse i bakkant går bort til bod, så blir litt i underkant av 6,5 bredde og 5,7 lengde å parkere bilene på. Tror det skal gå greit, var det beste målet jeg kunne komme frem til med begrensningen på 50 kvadratmeter :) Vet ikke helt om jeg unner meg luksusen å gå for sjakk-gulv som deg da, er vel litt ekstra jobb å holde rent i forhold til vanlig betong/asfalt?

Det krever litt å holde det rent ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt to sett til med disse felgene for å bruke som sommerfelger til F10`en og F11`en. Går for Falken dekk. Bestilte 20" sett. Synes disse felgene kler bilene veldig godt.

[ Bilde ]

Det er jo flotte felger, men blir det ikke ensformig med like sommer og vinterfelger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt to sett til med disse felgene for å bruke som sommerfelger til F10`en og F11`en. Går for Falken dekk. Bestilte 20" sett. Synes disse felgene kler bilene veldig godt.

[ Bilde ]

Det er jo flotte felger, men blir det ikke ensformig med like sommer og vinterfelger?

Tenkte det samme, men flotte felger ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt to sett til med disse felgene for å bruke som sommerfelger til F10`en og F11`en. Går for Falken dekk. Bestilte 20" sett. Synes disse felgene kler bilene veldig godt.

[ Bilde ]

Det er jo flotte felger, men blir det ikke ensformig med like sommer og vinterfelger?

TJa, har ikke funnet noen andre jeg liker godt... Tenkte en stund på Breyton men har funnet ut at jeg ikke vil ha den type felg. Jeg vil ha fem eiker. Synes det kler bilen best. Men smaken er som baken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...