Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er feil motor, men står endel i denne tråden:

viewtopic.php?f=6&t=247485

Det er ikke så vanskelig å gjøre, med mindre du har et par tommeltotter for mye.

Det er heller ikke nødvendig å fjerne styrestaget til flapsene slik det er gjort i tråden oppe, men dette er opp til deg selv om du vil fjerne eller ikke.

Jeg har styringen fortsatt montert på min.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er konstruksjonsfeil i og med at selve flapsen løsner.

Finnes bedre metoder å lage dette på.

Da er jeg spent på hvordan du mener det rent teknisk sett skal løses? :applause:

Disse swirl flapsene har bmw redesignet å forsterket for de ble kjent med at spjeldet brakk/løsnet fra akslingen. Ca 2004 å opp har andre swirl flaps som er 33mm i stedet for 22mm. Men bør fjernes uansett type.prøver du å motsi dette?

Skrevet
Disse swirl flapsene har bmw redesignet å forsterket for de ble kjent med at spjeldet brakk/løsnet fra akslingen. Ca 2004 å opp har andre swirl flaps som er 33mm i stedet for 22mm. Men bør fjernes uansett type.prøver du å motsi dette?

Hvem spør du egentlig?

Skrevet
Er konstruksjonsfeil i og med at selve flapsen løsner.

Finnes bedre metoder å lage dette på.

Da er jeg spent på hvordan du mener det rent teknisk sett skal løses? :applause:

Jeg motsier ingenting, men spørr de kritiske spørsmål. Istedet for å ukritisk tro på en "røverhistorie". Det er slik rykter oppstår.

• 2 weeks later...
Skrevet

Mener jeg leste en plass at biler med manuell gear ikke hadde swirl flaps. Stemmer dette, noen som kan bekrefte det???

Jeg har en 2006 E61 520d manuell gear, kan jeg bare fortsette og sove godt ??

• 9 months later...
Skrevet

Fjerna flapsene på min 320dat 2007 igår med motor M47TU2D20

Får opp warning "emssions increased". Sletting av meldingen fungerer, men den dukker opp igjen etter ca 30 min kjøring.

Noen som har erfaring med å disable egr funksjonen eller meldingen helt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...