MariusW Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Hvor mye må du ut med for å få på skilter? Og hva koster egentlig en m5 kun momset inn i Norge? Send gjerne PM om du kan avse informasjonen Hilsen en i tenkeboksen
aplet86 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Liten fotoshoot i dag. Og JAA, den er altfor høy foran.. Den skal justeres ned i morgen, og litt opp bak NB: Trykk på bildene, blir litt bedre størrelse
BmwDieselPower Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Var ment på og si at jeg så bilen i Åndalsnes, men du holder vell ikke til der? Kjempe flott bil:D
fizn Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Steike! Dim på de felgene der? Oddbj reagerte på dette 1
Mikael-B Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Dette blir pent når du får justert inn høyden din riktig!
norbakken Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Steike så pent!!! Skal du ha karbonleppe under frontfangern?
aplet86 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 265 bak Blir ikke leppe foran med det første, tror den blir lav nok når jeg får justert ned fronten.. Lyst til at bilen skal være så orginal som mulig
FTE Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Ser meget pent ut dette, men som du sier, den må ned foran. Bak er den jo lekker sånn den sitter nå Subber det? Skulle tro du fikk litt mere strekk på 11", men de dekka du har på er kanskje breie i forhold til dimmen sin? Man kan jo plassere 5 stk 265/35-18" dekk fra 5 forskjellige fabrikanter ved siden av hverandre, og alle vil garantert ha forskjellig bredde om du måler de. Jeg har bestilt Toyo Proxes T1-R til min, blir spennende å se hvordan de vil sitte
aplet86 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Mulig det Er Michelin Pilot Sport 3 dette. Subber litt, må justeres opp litt bak, men er nesten på det høyeste nå Blir justert ned i morgen, så blir sikkert noen nye bilder da. Bilen blir også og sees i Tønsberg på Torsdag
Ivrig86 Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Mulig det Er Michelin Pilot Sport 3 dette.Subber litt, må justeres opp litt bak, men er nesten på det høyeste nå Blir justert ned i morgen, så blir sikkert noen nye bilder da. Bilen blir også og sees i Tønsberg på Torsdag Tønsberg på torsdag? Skjer der?
aplet86 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Mulig det Er Michelin Pilot Sport 3 dette.Subber litt, må justeres opp litt bak, men er nesten på det høyeste nå Blir justert ned i morgen, så blir sikkert noen nye bilder da. Bilen blir også og sees i Tønsberg på Torsdag Tønsberg på torsdag? Skjer der? Hehe, jeg som hadde bommet litt på dato, tenkte Cars and Coffee Men er jo en mnd til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå