Gå til innhold

Flere vinduer og takluke åpnet seg selv på E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Bootlid open" er en beskjed jeg får stadig vekk, da jeg kommer borti knappen på nøkkelen. Forstår ikke helt poenget med dette heller når man uansett må nødt å fysisk løfte bagasjelokket der åpne-knappen er.

Skrevet
Enig, ganske ubrukelig, men har bygd om min til hydralisk, fra en 750:D, åpner av seg selv ved å trykke på knappen.

Var dette mye styr? Har hatt lyst og gjøre det jeg også 8)

Skrevet

Dette skjedde med meg og en gang på jobben.

Skiftet dekk på en arbeidsbil i et forrykende snøvær, alle vinduer og soltak helt åpen i ca 1,5 timer = mye snø inni bilen!

Heldigvis var det kaldt ute og bilen var kald da dette skjedde, så ingen skade skjedd, bare et veldig rent interiør etterpå :)

Det var altså da fjernkontrollen i bukselomma som var årsaken :)

Skrevet
Enig, ganske ubrukelig, men har bygd om min til hydralisk, fra en 750:D, åpner av seg selv ved å trykke på knappen.

Ikke all verdens jobb hvis man gidder å være i garasjen 10 timer :D

Delene selges på eBay. Annen ting du kan ta i sammesleng er elektrisk innklappbart side speil, fett med ekstra utstyr!

Skrevet

Ikke all verdens jobb hvis man gidder å være i garasjen 10 timer :D

Delene selges på eBay. Annen ting du kan ta i sammesleng er elektrisk innklappbart side speil, fett med ekstra utstyr!

Har klappe speil orginalt 8)

Kunne tenkt meg denne bakulke greia, og servotronic :P

Sorry for OT :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...