Nyheim Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Noen som har eksempler på hvor mye de har betalt for å få fronten på bilen lakkert? (er snakk i e36) Altså frontfanger, skjermer, panser og grillramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 betalte 5000 for frontfanger / bakfanger / sideskjørt / panser og speiler til E36, alt var brukt så måtte pusses ned osv, ble gjort svart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Hvis alt forarbeid er gjort sånn at det er klar til lakkering og alt gjøres på samme tid så vill jeg tille 8-10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 fikk pris på lakkering av framskjerm 1000,-, framfanger 1200,-. men da var såkalte "startavgiften" tatt i en annen lakkering som skal tas på samme tid. skjerm og fanger er da helt nytt. panser aner jeg ikke pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 jeg fikk pris på det samme på en e46 av en takstman det kom på mellom 8-10k men da måtte jeg fjerne alt av lister osv selv og montere det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 tenk at de skal ha så sykt med penger for å spraye farge over litt plastikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 tenk at de skal ha så sykt med penger for å spraye farge over litt plastikk... Spraye og spraye, er en god del forarbeid hvis du har brukte deler, er ikke bare og spraye på litt plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 tenk at de skal ha så sykt med penger for å spraye farge over litt plastikk... Spraye og spraye, er en god del forarbeid hvis du har brukte deler, er ikke bare og spraye på litt plastikk Hvis jeg gjør forarbeide og pusser ned alt, så jo... da er det vel bare å spraye, spraye, spraye og vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Er nok ikke så lett som du tror, lakereren vil helst gjøre forarbeid selv så det blir ordentlig gjort, og lakk er ikke billig, ingenting som er gratis her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå