powerfulglenn Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Haha! Tok en rask vask av motorrommet igår pakka luftmengdemåleren inn og tettet hullet til den, Men nå vil jo ikke bilen starte lenger, Ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 har flaks du glenn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Funnet feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 bergeee: Alltid Shattered: Nope, Men er Bmw De tåler jo ikke motorvask Hehe Jeg tenkte at det gikk galt og jeg hadde rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Noe dritt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Er a det Men jeg skrur den ferdig og ordner oppi det med at den ikke starter senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 motor vask der man spyler ned alt er unødvendig! ta en fille og noe wd40 og knikk over alt! og når du er ferdig spruter du wd40 på alt og kjører deg en tur, blir det en fin olje film på alt. så når du skal vaske det neste gang er det bare og tørke av:) og spurte på ny wd40:P ser nytt ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ehm, kanskje litt forsent? men må ordne det clutch driten men tar en skikkelig sjau på den en dag! tid har jeg nok av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 da har jeg fått diagnose utstyret mitt glenn! funka over all forventing:P får lest av alt av livedata osv:) så får si i fra om du ikke får start så skal jeg se om ikke dataen kan gi oss svar:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Sjekka at ikke plugghøla er fulle av vann etter motorvask? been there done that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Nice Fredrik!! vi får ta en titt endag Egern: hmm.. ikke så dum du skal sjekke det opp takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nå dro den bedre! hadde 140km/t med den vet dere hva som gjør "dagen min" bedre? Sjekk her, skjedde i 140..[ Bilde ] [ Bilde ] Faen den der er kjip! fått det på stell nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Walter: er kjip ja :/ hele taket er bulkete.. oppretter sa det tok flere dager for at det skulle bli fint.. skjer ikke mye når ikke økonomien strekker seg til :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Nå som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Det som har skjedd er at panseret fløy opp i 140km/t traff ruta og taket.. Så tok jeg en motorvask og bilen vil ikke starte men det med at bilen ikke starter ordner jeg etterhvert må ta ruta,panseret og taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå