Mr Mykland Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Den er kjip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Jepp :/ blir mer jobb.. men da lærer jeg mer så noe positivt kommer det ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Et ganske dumt og teit spørsmål.. Tømte servo olja når jeg bytta motor.. Må jeg gjøre noe eller er det Plug and play, fyll på med olje og tut og kjør? også trenger jeg slanger til radiatoren min så rop ut om noen har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 du fyller på olje også svinger du litt fram og tilbake og etterfyller. så starter du motoren og svinger litt fram og tilbake fylle på igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Okei! takker Fredrik! bmwen gikk litt på startgass men starer ikke ellers :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Fikk start på bimmern igår og da juksa den og gikk ikke på alle 6 :/ men fikk satt den i gir og kjørt litt.. men den ville ikke gi full gass, men når jeg kom inn i en sving så kom det skikkelige kicket og da gikk den på alle 6 så etter svingen så fjuska den og gikk dårlig igjen.. noen som vet hva det kan være? Alt skjedde etter motorvasken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Dere kan jo høre selv hvor frisk den er http://www.youtube.com/watch?v=XV-TmddUGSw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Dere kan jo høre selv hvor frisk den er http://www.youtube.com/watch?v=XV-TmddUGSw Galaxy Note? Grom lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Har Galaxy Note II ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Nice. Litt kulere lyd enn i en original 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Nææ, ikke hvis du gjør som meg ta av lyddemperen Har bare ikke satt den på pga skal bygge den om pga jeg har orginal eksos og der er det liksom ikke et eksosrør man ser på utsiden av bilen men det skal jeg ha også skal jeg ikke ha katalysator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Kan hende jeg skal flytte(har ikke bestemt meg helt enda) og det blir vanskelig og få med bmwen til kristiansand.. hva burde jeg gjøre evt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 delebil til meg? Du kan ikke flytte helt dit btw! Kan jo ikke kjøre helt til Kristiansand for å besøke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Delebil til deg ja! Haha Jeg flytter nok dit dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Jaja, da får jeg en kjøretur i ny og ned da! Kan du ikke hive den på en bilhenger ned dit a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå