powerfulglenn Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Kjører du med bilhenger a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Kan hende jeg skal flytte(har ikke bestemt meg helt enda) og det blir vanskelig og få med bmwen til kristiansand.. hva burde jeg gjøre evt med den? Selge den til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Di mor kjører med bil henger Bare å komme nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 morra de hivern på avensisen hu glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 morra de hivern på avensisen hu glenn! Da går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Hmm Den kan jo stå litt i Larvik så fikser jeg på den hver helg også smeller jeg på prøverskilter også kjører den til Kr.sand Tenkte hardt i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Kan a ta den på henger for deg jeg Glenn, null stress:) må bare ha bil til å dra med å bilhenger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Nice! Kommer snart med 2 store overraskelser ang bilen Så følg med etterhvert Regner med at jeg poster ut et bilde om 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 (y) Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Fint og høre gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 En utrolig stor takk til Fredrik Berge som tok en Diagnose test på den syke bmwen min Vi fant noen feil, men etter vi sletta de så kom det ikke opp igjen Så da har vi fått sjekka litt osv så da tror vi at det er noen plugger som ikke er helt i orden eller et par coiler Så da får vi se om problemet er der når jeg får bytta det Måtte ta med et bilde av kjekkasen med pcen sin imens han sletter feilkoder og feilsøker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 nydelig bilde glenn! nå kommer alle jentene på bimmers til og smelte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 ja, Ikke sant Derfor jeg slang det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 -Haha, du tror ikke han kan gjøre det samme for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå