Shattered Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Blir enten e39 eller e46 touring, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Kjøp deg en E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Fant ut at siden du ikke la igjen noe lakris så fikk jeg gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Hehe, Så den video`en Ble bra med burning det der ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Da bestemte jeg må for og kontakte vegvesenet så nå venter jeg bare på klar signal er ikke noe store greiene, men greit at den motoren som står i blir skrivd ned i vognkortet for jeg kan tenke meg at det er mange her bor som vil tyste litt ang motoren.. så da tenker jeg at det er like greit at den blir ombygd til en kjedelig 523I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Er det noen som gidder å bry seg om sånt? Jeg hadde ikke sagt noe til noen, hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Hehe, faktisk så ja De fleste vet det siden jeg har allerede skrive det fra før på forumet Men uansett.. Er greit og få det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Tenkte jeg skulle godkjenne tdsen med sports filter og glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Haha du altså Fredrik men gidder ikke og må innpå teknisk den første uka jeg får lappen så står jeg uten skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Har fått putta inn noe anlegg! så focal bassern er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 husk på og pass på vekta før godkjenningen da:) kjedelig med 4 seter og masse anlegg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Sant det Fått meg alt av høytallere og sånt i god kvalitet Altså Focal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Skjer lite om dagen, men bygger om inni i dørene for og gjøre plass til større element Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Tøft! skal du ha 6.5" element? Du må fortelle hvordan resulatet ble og ikke minst hvordan lyden er. Har vurdert å gjøre noe lignende selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Skal ha 6.5" element inni der ja Kommer med fulm etterhvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå