Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Kjøp deg en E39 ....aaaaand it's done Noe action her for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Nice Nææ, Snart ferdig med billappen Bmwen måtte nok vente litt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Nice Nææ, Snart ferdig med billappen Bmwen måtte nok vente litt :/ Hehe Skal du flytte etter hvert? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 tenkte det, men pengene strakk seg ikke til det :/ men blir burning rundt i larvik da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Det som er greia nå er egentlig og bare smelle på noe stæsj.. Egentlig bare for og få den igjennom EU i vinter.. Jeg får lappen i Desember så pengene får ikke gått så mye jeg ville til bmwen dessverre.. Men jeg tenkte at når jeg kjører bmwen igjennom vinteren og tester den ut så legger jeg ting som må gjøres på lista mi Uheldigvis så kommer ikke nissen i år hehe Men det som står på planen i vinter er:* Fikse bulkene i taket* Lakkere M5 fangeren på nytt* Fikse bitte litt rust på dørene og en lakk sprekk i kanalen* Få tak i nye lister for festene knakk når panseret slo opp* Få panseret bulk og ripefritt og lakke det* Få kasta inn den 2Din cd spilleren* Focal høytallerene er satt inn i dørene, Men må finne på en litt annen løsning for det ble litt "jalla" mekk og det kan man ikke ha noe av, Men det spiller utrolig bra så må bare ta det etterhvert* Få kutta reservehjuls brønnen for og få på M5 eksos( Det gjør jeg på skolen)* kjøpe dørhåndtak innvendig fra 7 serie med lys* Få tak i frontlykter + "nyrer"/grill og nye BMW emblem * Ny radiator* Ny front ruteDet tar litt tid, Men det er pengene sine skyld hehe Men takk til dere som følger med Bmwen skal bli strøken etterhvert skal dere se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 få smelt i ei rute og få den eugodkjent! alt er mye lettere når det er skilter på bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 skal det Fredrik alt er mye lettere da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 ville vel bytta panser om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Hmm, Har jo bytta panser ? Har du ikke sett det nye? Det er litt riper og et par bulker med rust Fikk det ganske billig liksom Eller tenkte du at jeg burde bytte ut det nye? Folk sier at clutchen min er gåend så må nok bytte clutch også, Men da vil jeg ha litt sintere clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 begynner snart på basskassa og men det blir en ekstremt grundig jobb og kassa skal man ikke se så det skal bli skikkelig grundig og bra punch bass! Har element og forsterker osv så da kjører jeg bare på Alt untatt forsterker blir i Focal Og fronthøytallerene er på plass, Men for og si det rett ut så ble det ganske "harry" :S Så jeg må bygge litt på det Men en kompis solgte anlegget sitt som han hadde i bilen sin for 500 spenn pga han trengte de 500 spenna ganske fort, så da handla jeg forsterker,kondensator og konkuranse bass element av han.. Men elementet trenger mer strøm enn det forsterkeren klarte og gi og derfor kjøpte jeg focal bass element Så skrik ut om noen har lyst på et sykt element Holder på og laste opp film av focalene(Bare frontsett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Her er et film klipp med sykt dårlig kamera og mic :/ Men bare tenk dere 100 ganger bedre lyd, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Nye Angel Eyes'a som dama kjøpte til meg skal være ganske god kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Hmm, Har jo bytta panser ? Har du ikke sett det nye? Det er litt riper og et par bulker med rust Fikk det ganske billig liksom Eller tenkte du at jeg burde bytte ut det nye? Folk sier at clutchen min er gåend så må nok bytte clutch også, Men da vil jeg ha litt sintere clutch jeg hadde ikke sett at du hadde bytta det jeg trodde du hadde tengt til å rette ut å lakke det som smalt i vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Åja hehe, det andre panseret er kasta så det jeg har nå ser ihvertfall litt bra ut, så det kjører jeg med bare i vinter gidder ikke ta med panseret inn til meg og lakkere det liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå