powerfulglenn Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Lykte husa inni er helt løse :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Lykte husa inni er helt løse :s ok virker som det er lykte justeringa ikke noe dyrt å reparere det holder på med det på hella lampene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Er billig det ja skal dele de etterpå så skal jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 ligger foresten film om det på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 Nice! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Sweet! gjort no mer? hvor i larvik bor du a? jeg bor ved bakkane i larvik ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Thanks Bor i kongegata rett ved bølgen der Bakkene i larvik? Mange bakker i larvik Har lakka fangern på nytt pga jeg ikke ble fornøyd også bare kobla litt annlegg Har du E39 selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Heter bakkane Brunlanes! Har e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Brunlanes ja bodd i larvik lenge? kan ikke huske og ha sett bimmern din i larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Han bor også i Siljan, og har ikke lappen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Brunlanes ja bodd i larvik lenge? kan ikke huske og ha sett bimmern din i larvik Han bor også i Siljan, og har ikke lappen enda stemmer som erik sier her bor også i siljan(skilte foreldre). ikke rart du ikke har sett bimmern når den ikke har blitt kjørt av meg i larvik enda ^^ bodd i larvik i 2-3 år nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Aha når beregner du og få lappen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Aha når beregner du og få lappen a? februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Tøft prosjekt! Har sølv E39 sjølv, og fortsatt ikke fylt 18 Hvordan er det å dele lykta på e39? enkelt? eller må du lime og styre på? Følger med foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Holtsdalen: Aha er ikke så lenge til da da må vi ut og råne sammen i larvik når du får lappen Alemjøl: Takker hvilken motor har du da? Tja, er litt jobb og dele lyktene pga jeg har ikke en ovn til det lyktene er litt for store men varmer opp en kniv og gjør det på den måten men lettere med varmluft pistol er liksom kose arbeid i helgene synes jeg da men er ikke så ille bare være forsiktig Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå