powerfulglenn Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Nice! blir litt bedre når jeg får slengt på litt deler og rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Imens jeg venter på litt cash osv, så kan jo jeg slenge med litt bilder av hva jeg holder på med nå Den rusta jeg har tatt bilde av er den eneste rusta på bilen Så er det bare og fjerne ryggen til baksetet etterhvert så må jeg tilpasse kassa og skru det fast og tette det sånn at all bassen kommer inn der man sitter :måtte ha litt musikk imens jeg gjorde noe Beklager rotet, men holder på med litt forskjellig så da blir det rot hehe Kjøpte pressening til bimmern da, Så det var verdt prisen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Flyttet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 hehe, ja desverre men ifølge det jeg har regna ut så må bimmern være ferdig til februar for da har jeg lappen, Ferdig da mener jeg at jeg har fått skilt så da må jeg stå litt ute og skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Aha. bare stå på, begynner å komme seg denne bilen powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Det er bra du synes Derfor jeg egentlig kjøpte den E39en der var egentlig pga det er jo nesten ikke noe rust også 5 lapper er jo ikke en gal pris for en bil med et par timers arbeid så er det ikke noe rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Et rent kupp for en sånn bil En av de fåme39en jeg har sett med minimalt med rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Det var fint og høre jeg synes jeg også at det var en ganske bra deal men er bare synd jeg skal ha så uflaks men det snur seg sikkert bare få kasta på deler på den så gleder meg til og få på noe sommersko på den og senk og vinteren har ikke begynt skikkelig enda hehe Nå står det faktisk ekte BBS felger på den med piggfrie vinterdekk så da blir det litt mer gøy på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Jeg fikk et sett M5-replikafelger til en billig penge av en her inne. Litt kantkjørte, egner seg sikkert bra som herjefelger/vinterfelger Hvis du er interessert i å ha BBs som sommerfelger og noe annet som vinterfelger, bare rop ut Jeg vet (nesten) hvor du bor powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Skal jeg vettu men just nå så går alt til lappen og få bimmern på eu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Det er de samme felgene som i tråden min, bare 18" og ikke 17" Alle dekk må byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Pm meg om pris så har jeg det i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Jaja, kjøpt meg E34 som har gått 186.560km til 4500kr som vinter bil med diffsperre og panorama tak Eu godkjent og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Sweet! powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 ingen andre som synes det er litt rått med familie vogn(stv) M diffsperre osv? Skal få tatt bedre bilder av den Er jo bare vinterbil så Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå