Mariuskv Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 ingen andre som synes det er litt rått med familie vogn(stv) M diffsperre osv? Skal få tatt bedre bilder av den Er jo bare vinterbil så Så ikke værst ut den nei powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 jeg har vært og sett på ny familie bil jeg også 528IAT♡ powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 nice! E39en din a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 E39en min blir nok delebil dersom jeg får handla 528;) powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Litt bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Heftig, hvordan er denne for rust osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Trodde denne var egentlig veldig rustfri, men det var den ikke Men tenker jeg tar alt av rust på under 1dag er bare noen roser på siden av bilen Er ikke noe ille Så den er ganske fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Gleder meg til å se at du tar rusten på en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Er det mye bil for penga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Lillert: Er bare sånn overfladisk rust Tar det på 1dag Men det er ikke når man er lakkert pga det skal bli gjort av noen som er proffe på lakk Shattered: Ja, Faktisk er jo diff sperre så gleder meg og se hvordan den er på snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Har fått kasta inn en sub og forsterker Skal trekke om kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Fett, spiller det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 spiller litt for godt kan man si Men drar litt for mye strøm så cd spilleren dimmer i lyset, taklyset og lysa sjenerelt på bilen osv Så må nok ha litt kraftigere batteri Men lurer på om når vinteren er over om jeg skal kvitte meg med den eller sette på v8 fronten og få alt av lykter forran og grill sort Hadde vært veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Haha, må møte deg en dag når du får lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Det må vi få ordna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå