Shattered Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Jepp! Spørsmål: var det mye jobb å montere faceliftlykter på E39'en? Har noen på handa nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 pleier å være plug n play med facelift lykter om det er orginal hella så kan noen av stikkene være forskjellig da de er fra 00-03 og da blei det bytta noen stikkermen har de stått på preface e39 så er det bare plug n player bare 4 skruer som holder front lyktene på plass så er den løs du trenger ikke ta av frontfanger osv.. som du må på en del andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Evt så kan du kjøpe sånn plug and play sett på ebay til under 300 lappen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Nice, disse er helt nye, ikke montert tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 åja nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Stor takk til Remy som kom innom meg fra stavanger og ga meg noen gratis lykter til E39en Da får jeg den igjennom eu til sommeren Kjekt med så snille folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Får du den ikke godkjent uten originale lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Hehe, joda Men lyktene var knust :/ så måtte ha nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 syntes du somler fælt jeg glenn:P er det ikke bare og få kasta den sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Har du penger til meg da Fredrik ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Er vell ikke så mye penger som skal til for og få den 5ern din på veien vell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 må sette inn en ny rute + omreg + eu godkjenning så er bitte litt Pluss jeg må gjøre ferdig det som gjenstår på lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 følger med! powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Har du ikke ny rute da ? 1500 i omreg og 500 i eu ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Har ikke det nei fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå