powerfulglenn Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Bmwen med de nye lyktene som ikke er skikkelig montert veldg veldig dårlig bilde, men de der får meg igjennom eu`en etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Kult, hvordan går det med bilen? Og E34'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 E34 er solgt.. men E39en beholder jeg prøve og skifte frontrute på den i nærmeste framtid den skal ha skilter i sommer også er det bare og kline på radiator så er det tut og kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Solgt? Det var dårlig :(Radiator ja, kan være mye kukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 tjaa, hadde ikke plass til den så :/Tjææ, går a greit bare prob og få det til en billig penge hehe Alt skal liksom følge det "skjemaet" som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Det kommer en ganske grei update om ikke så lenge tenker jeg har bare 1 ord og det er snart " Eu kontroll + skilt" Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Takk Men har skaffa rute og radiator delene så da er det jo bare euen som gjenstår også håpe at den går igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Skjønner ikke åssen det går an og lage en så stort trå om noe så lite jeg Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Haha han har jo gjort litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Fredrik: Nei, men nå vet du at jeg får til ALT haha! Nei skjønner ikke det jeg heller Shattered: Joa Har fått gjort litt Bare kjedelig når ting går rett i vasken og setter med mange mnd tilbake men gleder meg skikkelig til og prøvekjøre den med gåend clutch hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Så kjip du er som skal selge bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 du fikk med deg det ja Får se, folk er ganske kjipe om dagen hehe trodde den var verdt mer enn 5000kr liksom så jeg går i skikkelig tap :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Hvorfor skal du selge? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 er pga jeg har så lite på lappen igjen også i sommer så har jeg lovet og kjøre for en festival som skal frakte ylvis gutta osv så da får jeg prøvd ganske nye bmwer også hehe Neida, men er mest for jeg må blir ferdig med lappen.. men jeg har fått så dårlig bud.. så da kan jeg heller ikke selge den... så må finne på noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå