powerfulglenn Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Jepp :)bare få tatt den teorien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 slenger med et par bilder fra igår jeg man ser at den skriker etter senk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Vert stille her en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 Jepp Virker ikke utsom mange som følger med så har ikke gidde og oppdatert hehe Men har ikke vært så veldig mye og oppdatere egentlig heller da Bare litt m5 eksos og små dall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 ingen oppdatering er for liten selv små endringer kan ha stor betydninghar blitt 520 manuel på meg nå forestensom fortsetter i den samme trådenhar foresten baklamper med hvit blink(hella preface) jeg skal selge om du er intresert holder på og selge 1 523 i delerskrik ut om du trenger deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Har du fått tatt teorien enda? Vet mange sliter der. Har sett noen innlegg på Facebook om at du sliter med å få den til å gå skikkelig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 ingen oppdatering er for liten selv små endringer kan ha stor betydning har blitt 520 manuel på meg nå foresten som fortsetter i den samme tråden har foresten baklamper med hvit blink(hella preface) jeg skal selge om du er intresert holder på og selge 1 523 i deler skrik ut om du trenger deler Sant det da Ja har du fått det til og fungere bra ? Leser litt innom når jeg får tid og det ser ganske knotete ut ang det fra automat til manuell Mye skal du ha for de baklampene da? har du den viftemotstanden? altså den med pigger på seg? og en fungerene utetemp sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Har du fått tatt teorien enda? Vet mange sliter der. Har sett noen innlegg på Facebook om at du sliter med å få den til å gå skikkelig osv. Har ikke fått det.. stryket 2 ganger.. Må bare øve litt bedre tenker jeg Ja sliter fælt med det der altså.. men den ble mye bedre etter og ha bytta plugger og litt div så den er vell på god vei har litt fusking igjen og ta meg av, men får nok retta oppi i det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Har desverre solgt baklampene Men har viftemotstand enda Ute temp sensor er defekt hos meg også Er meg du snakka med ang. baksete også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2015 Vært på Eu stått stille i 4 år og så lite feil Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Ikke verst, hva skjer nå da? Skru litt og få oppkjøring, eller har du den jævla teorien enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Den jævla teorien enda gitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Så på face at du tenker å selge igjen Er det ikke best å fikse ferdig bilen og selge den etter på eller bytte ut Evt kan du bytte med touringen til shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Skal ikke ha noe sedanfa'n her nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 fikk bytta jevnt med en e39 touring 530D Klager ikke da nei Men har ikke hentet den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå