powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Tenkte jeg snart skulle bestille meg nye sommerfelger Da blir det GS-CONCAVE 20" Legger ut et bilde med hvordan det kommer til og bli Bildene har jeg tatt fra google, men de er fra bimmers.. Si ifra hvis noen vil at jeg skal slette de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ser ganske bra ut med 20" concave på E39 ja, er den nederste på 20" og? Ser litt ut som 19" med endel senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Er 20" det og ja Men de koster jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Tok et bilde av bilen min istad, men hva burde jeg gjøre med hengerfestet? jeg vil ha det.. er det lett og montere avtagbart hengerfeste? Får dele bilen min til uka 2.5L blir digg og få putta inn i bimmern nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Regner med at det blir en grei oppdatering imorgen pga jeg henter delebilen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Delebilen er hentet og motoren er testet, Nå er det bare og skru og få den inn i bmwen min Legger ut et bilde av delebilen Airbagene ble ikke utløst og motoren fungerer utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Trenger slangen som går inn til clutchpumpa der og det røre med slangen til servoen... noen som v hvem som selger det? Trenger evt delenr:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette blir bra Får du godkjent dette hos biltilsynet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir ikke godkjent enda de ser ikke forskjell på 2.0 og 2.5L så først må den igjennom eu osv så jeg stresser ikke med og få det godkjent enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Fått montert motoren nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Blir bra! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Jokkke: har ikke det enda nei :/ men det kommer etterhvert jeg har klart og skade armen og skuldra så motoren må vente litt, men jeg har byttet litt intriør osv med trelister som var fra delebilen Chechenfighter: takker håper på at det bilen blir bedre alt begynner og hjelpe når motoren er på plass og man kan leke seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 begynner og bli litt bedre enn det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 De listene der er enkle å lakkere si ifra hvis du har et sett interiørlister til overs a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 jeg har bare svarte lister til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå