Tzunami Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Mye gir du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 få kasta over interiøret og da viss det er mørkt i den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 få kasta over interiøret og da viss det er mørkt i den andre? Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 kliner på med litt bilder!! Tatt på dørtrekka bak også : måtte ta en liten opprydding: Den nye motoren fra delebilen er på vei nedi motorrommet Det her kommer til og ta noen dager pga jeg skal ta det rolig og kose meg skikkelig med og sette i motoren osv : Delebilen ble kjørt på hoggeren : Delebilen var skikkelig kræsja i fronten, så jeg ville ikke rette ut det der.. så da ble den en delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Dette blir bra ) Gleder meg til å se ferdig prosjekt :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Mr Mykland: Takk, Håper på at det blir bra etterhvert ja Men nå stod plutselig motoren der den skulle stå og alt er skrudd fast Så Er det bare og koble ledninger og starte motoren Kjenner jeg gleder meg skikkelig til og få start på bilen og få på litt eksos og diverse sånn at den blir Eu godkjent Motoren blir lavere når jeg fester girkassa og litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 konge:) må nesten ta en tur og se litt en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Berge: yeah får ikke start på bmwen.. alle ledninger er på plass osv, men jeg får ikke nok strøm til at starteren slår inn, den bare snurrer.. har lada opp et banner batteri og prøvd + prøvd med start kabler fra en bil uten hell.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 huska jordinga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 jording er det masse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Starter innslaget? Siden den surrer men ikke slår inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 var det automat på delebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 delebilen startet for bare noen dager siden også tok jeg ut motoren og satt den inn i min og da ble den sånn :s var ikke Automat nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå