powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Nice:D vi får ta en polerings dag ja Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 ser børsa de trenger noe plast fornyer og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Den trenger det meste av nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 fåt henta ews boksen fra 523en nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Den var pressa :/ Så nå har jeg et stort problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Har du noen planer om åssen du skal få fiksa den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Har du ikke planer om å fjerne hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Mr Mykland: tja, må nok kjøpe hjerne, ews boks og alt det elektriske der :/ men man lærer av sine feil som regel ihvertfall Mantis: ehh, det skal ganske fort av jo jeg har bakfanger og hengerfeste som man kan ta av og på men bmwen går ikke framover eller bakover så da må jeg bruke traktoren for og slepe den inn i låven så derfor har ikke det hengerfestet foravinne enda så jo! Det skal av fort som fy! bilen må bare starte først før jeg gjør noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Hva synes dere? Jeg lakket de gamle listene mine Jeg er ikke ferdig pga jeg har noen lister igjen, Men jeg synes den ble ganske pen med svarte lister jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Ble finere bare noe driit å lakkere på krom, håper du brukte syregrunning først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Ehh Pussa de bare ned med sånn våtslipnings papir Jeg testet og tok høytykkspylern på 100C og tok det helt inntill og lakken datt ikke av eller noe sånt så var det is der jeg stod så jeg ble dratt bakover pga trykket Så tror du det holder? Men er ikke værre og ta de av igjen og ta syregrunning først Er bare kose jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Noen som vet hvorfor ikke koffert lokket vil lukke seg skikkelig og låse? Er ingen ting i veien og man hører at alt fungerer når jeg trykker på nøkkelen liksom.. Venter på et par pakker fra Koed osv så jeg håper på oppstart snart og at Eu kontrollen går i boks Så da blir det og sveise eksos snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Pent, lurer på å lakke samme måte selv. Er det mye jobb å pelle av listene (e46, men sikkert samme måte å få dem av)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Takk På E39 er det ikke et problem ihvertfall Var første gang jeg plukket av listene Ta av gummi listene rundt vinduene Så tenker jeg du finner sånne "klips" Skal ikke være så vanskelig Men jeg brukte varmelakken fra biltema Og når det er Chrome lister så ikke dusj de med lakk sånn at det begynner og renne Du må ha god tid og ta mange strøk med lite lakk Men vil også anbefale og bruke syregrunning eller hva han litt oppi tråden min foreslo Har ikke begynt og flasse av enda, Men kan hende jeg bare var heldig at lakken holder skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Hehe, mine er svarte fra før, men trenger sannsynligvis en puss eller to før jeg kan begynne (litt rust og litt sånne merker, bilder i tråden i sig.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå