Gå til innhold

Bmw e61. 2008mod.

Penski
 Share

Anbefalte innlegg

Nå vet ikke jeg helt hva du har funnet (om du legger link her blir det litt enklere), men om det er den gamle typen er denne en god del billigere. I tillegg til "hovedkomponentene" må du også handle litt kabler, deksler samt en dings (evt. noen koder) for å aktivere selve navigasjonsdelen, om du går for den nye typen vel og merke. Personlig mener jeg det er tull å velge den gamle når den nye finnes. :)

For bare skjerm, computer og iDrive-hjul betalte jeg £600 inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge de du linker til er den gamle typen (CCC, den nye heter CIC). Da trenger du ikke nytt iDrive-hjul (det gjør du strengt tatt ikke på den nye heller, men det er liksom en del av det). Det nye hjulet har endel flere knapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være verdt å sette seg litt inn i dette før du handler. :) Ligger en tråd her inne som omhandler dette med endel linker i bl.a. (er på mobil, så litt styr å finne den, søk på cic).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har hatt senkefjære liggende lenge, uten at det har blitt gjort så mye dessverre. Foran er det jo "vanlig", mens bak er det nivåregulering som du sier. Her kan du enten benytte deg av kortere stag til følerene bak for å lure disse, eller programmere den lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et knall tilbud på eibach sine, kun fjærer, har en kompis på bavaria som sier at så lenge det ikke senker mer en 40mm så ville han brukt orginale dempere, kan få m-dempere til en grei pris, da dette er sachs som lager og jeg har jobbe på hellanor før og har gode forbinnelser der. men disse stagene bak, hvor kan vi få tak i sånne da? hvilke fjærer har du liggendes da? blir vel domt og senke kun foran?? koster vel en arm og bruke bavaria til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en her inne som har laget slike stag. Jeg har et sett liggende, men er usikker på om jeg skal bruke de eller programmere den bak.

Fjærene jeg har liggende er fra AC Schnitzer, tror de senker ca. 35mm eller noe i forhold til original.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke gå til Bavaria for å senke via diagnose. Det er sikkert frittstående verksteder i områder som kan gjøre den samme jobben for en rimeligere penge. Husk 4-hjulskontroll etter senking, viss ikke spiser den dekk...

Mine AC-Schnitzer fjører senket bilen ca 30 mm fra original høyde, da går det helt fint med originale dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...